اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان:

پیام خون شهدا در استقلال نظام اسلامی است

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: یکی از پیام‎های بزرگ خون شهدا در راستای استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران است.

پیام خون شهدا در استقلال نظام اسلامی است

حجت‎الاسلام قنبر اکبری بعدازظهر امروز در مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید گمنام در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: شهدا کار حسینی کردند و آنچه لازم بود را از تمام وجودشان برای احیای اسلام، مایه گذاشتند که بر همه ما تکلیف است تا پیام‎رسان خون شهدا باشیم.

وی در خصوص تکریم مقام شهدا تصریح کرد: تکریم مقام شهدا در این است که ملت ایران هرگز در برابر استکبار جهانی سر خم نکند.

پیام شهدا باید از دانشگاه‎ها در جامعه تزریق شود

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه ملت ایران باید در برابر استکبار و همه یاوه‎گویانی که در مقابل اسلام قد علم کردند سر خم نکند، یادآور شد: باید همواره راه و روش شهدا را در جامعه اسلامی ترویج و گسترش دهیم.

اکبری با اشاره به اینکه پیام شهدا باید از دانشگاه‎ها در جامعه تزریق شود، بیان کرد: مبلغان نیز لازم است که پیام خون شهدا را در جامعه تبلیغ کنند چراکه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت لرزه بر اندام دشمنان انداخته و آنها را از نفوذ به دژ مستحکم اسلام مایوس و ناامید می‎کند.

وی حضور مردم را در این مراسم نمونه بارز یک حماسه سیاسی دانست و گفت: هیچگاه از جانب مردم در خلق حماسه، نگرانی وجود ندارد چنانکه ملت ایران همیشه پای انقلاب، ولایت، نظام و شهدا ایستاده است و یقیناً در روز 24 خرداد حماسه‎ای به یادماندنی خلق خواهد کرد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان در خصوص تشییع پیکر شهدا در دانشگاه‎ها افزود: دانشگاه‎ها به عنوان مراکزی که عمده مشتریان آن جوانان هستند، جوانانی که انقلاب را درک نکرده و امام خمینی (ره) را ندیده‎اند لذا تدفین شهید در دانشگاه تاثیر فراوانی خواهد داشت.

اکبری گفت: امنیت، آرامش، رفاه، پیشرفت‎های علمی و ... همگی را مدیون خون شهدا هستیم و این افلاکیان بودند که توانستیم بیشترین سهم را در توفیقات، موفقیت‎ها و پیشرفت‎های ایران اسلامی داشته باشیم لذا همه باید در مسیر اهداف شهدا گام برداریم.

انتهای پیام/83001/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول