اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

شهدا با توسل به حضرت فاطمه(س) به رستگاری رسیدند

امام جمعه شاهرود گفت: شهدا با توکل و توسل به حضرت فاطمه‏زهرا(س) به فلاح و رستگاری رسیدند.

شهدا با توسل به حضرت فاطمه(س) به رستگاری رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی و شهید آوینی که با حضور طلاب و روحانیان بسیجی و مسئولان نظامی و انتظامی در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد، با تجلیل از شهید سپهبد صیاد شیرازی و شهید آوینی، به گوشه‌ای از زندگی این دو شهید بزرگوار اشاره کرد.

وی گفت: همه شهدا با توکل و توسل به بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه‏زهرا(س) به باب نجات که همان فلاح و عاقبت به‏خیری است، رسیدند.

امام جمعه شاهرود افزود: ما باید با استفاده از سیره و روش زندگی شهدا که برگرفته از زندگی ائمه(ع) است، تلاش کنیم تا زندگی‏مان رنگ و بوی علوی و فاطمی بگیرد.

ترابی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم عاقبت به‏خیر شویم و در دنیا و آخرت، شهدا و ائمه(ع) دست ما را بگیرند، باید به روش، منش و شیوه زندگی شهدا که برگرفته از زندگی خدایی است، توجه کنیم و آن را ترویج دهیم.

در این مراسم ناصر آراسته جانشین ریاست گروه مشاوران نظامی مقام معظم رهبری و ریاست گروه معارف جنگ و دفاع مقدس به روایت‌گری در زمینه ویژگی و زندگی شهید صیاد شیرازی پرداخت که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

انتهای پیام/2249/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول