اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

شوراها ارکان مهم تصمیم‌گیری در کشور هستند

بخشدار بردخون گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم گیری و اداره امور کشور هستند.

شوراها ارکان مهم تصمیم‌گیری در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود محمدپور صبح امروز در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش بردخون با تسلیت درگذشت تعدادی از مردم بخش شنبه در حادثه زمین لرزه اخیر اظهار داشت: انتخابات تبلور عینی حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است که براساس اعتقادات دینی افراد اصلح را برمی‌گزینند تا در مسیر توسعه و نشاط قرار گیرند.

وی افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، با الهام از اندیشه‌ها و باورهای دینی ضمن اذعان بر حاکمیت مطلق خداوند بر انسان و جهان، جامعه اسلامی را به عنوان مظهر حاکمیت الهی تلقی کرده و مردم را حاکم بر سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود تلقی می‌کند.

محمّدپور اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی حکومتی برخاسته از بطن مردم است که مسئولان آن توسط خود مردم انتخاب می‌شوند و در جمهوری اسلامی برای چهار نهاد ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستا انتخابات برگزار می‌شود که در این میان شوراهای اسلامی از جایگاه خاصی برخوردار هستند.

بخشدار بردخون ادامه داد: ملت ایران همچون انتخابات گذشته حضوری حماسی و گرم در انتخابات آینده خواهد داشت و یک بار دیگر به وظیفه الهی و ملی خود عمل خواهد کرد و با تأسی از رهبر فرزانه انقلاب با مأیوس کردن دشمنان به نقش اثرگذار خود در برابر انقلاب و نظام عمل خواهند کرد.

درادامه از بین معتمدین محلی آقایان علی عدالت خواه، سیداسماعیل هاشمی، عقیل سخایی، حیدرمغدانی، حاج احمد قاسمی، سیدابوالحسن ذوالفقارگیر و حاج حیدرزیارتی به عنوان اعضای اصلی و آقایان رضااسماعیلی، حسین رفیعی پور، محمّد قریبی، علی عادلی راد وعبدالله عادلی راد به عنوان اعضای علی البدل هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش بردخون انتخاب شدند.

انتهای پیام/66006/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول