اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی جم:

شوراها موجبات ارتقاء اعتماد عمومی را فراهم می‌کنند

بخشدار مرکزی جم گفت: شوراها موجبات ارتقاء اعتماد عمومی را فراهم می‌کنند.

شوراها موجبات ارتقاء اعتماد عمومی را فراهم می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم سلیمانی بعد از ظهر امروز در جلسه انتخاب هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی جم در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به تلاش دشمنان به منظور کم‌‌‌رنگ کردن میزان تمایل مردم برای شرکت در انتخابات، اظهار داشت: برگزاری مطلوب انتخابات نماد حماسه سیاسی است.

این مسئول اضافه کرد: در این شرایط حساس که ترفندها و عملیات سیاسی دشمن بر علیه ملت در حال تشدید است ملت ایران باید با برگزاری انتخابات خوب و با مشارکت بالا و گسترده گام بلندی برای خلق حماسه سیاسی بردارند.وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال جدید نقشه راه را در اختیار مسئولان گذاشته‌اند و در سال جاری تمامی مدیران اجرایی باید اساس و اصل کار خود را بر تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بنا کنند.

بخشدار مرکزی جم اضافه کرد: حماسه در حقیقت به‌ معنای حضور قهرمانانه، مقتدرانه، جهادگرانه و جانانه است و عزت و سربلندی ملت را در تمامی صحنه‌ها به ‌دنبال خواهد داشت.

سلیمانی با اشاره به اهمیت و جایگاه و نقش شورا در روستاها ابراز داشت: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برآمده از اراده و خواست ملت هستند و تبلور عینی مردم‌سالاری دینی و برخاسته از بطن مردم هستند و از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با شوراها اظهار داشت: شوراها باعث ارتقاء اعتماد عمومی و حضور پر‌شور مردم در صحنه هستند و شورا میدان مسابقه خدمت‌رسانی صادقانه به کشور و مرکز تبلور توقعات و انتظارات بر حق مردم و تبلور خدمت خالصانه و بی‌منت است.

سلیمانی با اشاره به انتخاب معتمدین محلی برای حضور در هیئت اجرایی گفت: این افراد باید از میان اشخاص متدین، متعهد، توانا به اجرای وظایف و دارای حسن شهرت در میان مردم انتخاب شوند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بخش مرکزی جم تصریح کرد: در اجرای قانون انتخابات، بخشدار موظف است 30 نفر از معتمدین اقشار مختلف مردم از روستاهای محدوده بخش را انتخاب و به هیئت نظارت شهرستان معرفی کند که پس از تائید هیئت نظارت از آنان دعوت به‌عمل می‌آید.وی افزود: از بین این 30 نفر معتمد، هفت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/2451/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول