اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان:

شهدا ستون خیمه انقلاب‌اند / حریت امروز ایران متاثر از خون شهیدان است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان با اشاره به نقش بارز شهدا در پیروزی و تداوم انقلاب، شهیدان را به مثابه ستون خیمه انقلاب معرفی کرد.

شهدا ستون خیمه انقلاب‌اند / حریت امروز ایران متاثر از خون شهیدان است

حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی امروز در حاشیه تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، انقلاب اسلامی را مانند خیمه‌ای دانست که ستون آن شهیدان هستند.

وی با بیان اینکه حیات و برپا ماندن این خیمه وابسته به ستون و نگهداری آن است اظهار کرد: پاسداشت خون شهدا و تکریم جایگاه والای آنان رمز سرپا ماندن خیمه انقلاب است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان پیدایش انقلاب را متاثر از ریخته شدن خون هزاران شهید عنوان کرد و افزود: در ادامه مسیر انقلاب و طی جنگ تحمیلی نیز نثار خون شهیدان عامل بقا و دوام نظام اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلام با تاکید بر اینکه دنیای استکبار برای مقابله با جمهوری اسلامی از تمامی ابزارها و امکانات پیشرفته و مدرن استفاده می‌کند خاطر نشان کرد: علی‌رغم این موضوع، ما هم به نسبت بضاعت خود توانسته‌ایم در مسیری که شهدا از ما خواستند حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و آرمانی انقلاب فاصله داریم تصریح کرد: این موضوع همت مضاعف مردم و مسئولان را برای نیل به این اهداف می‌طلبد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان با اشاره به این واقعیت که شهدای گمنام از درجاتی بسیار رفیع و والا نزد خداوند برخوردار هستند گفت: شهیدان در راه آرمان اسلام و انقلاب در مقابل زیاده‌خواهی ‌های دشمنان ایستادگی کرده و به فیض عظیم شهادت و سعادت دنیوی و اخروی نائل آمدند.

حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلام با بیان اینکه وظیفه امروز ما حرکت آگاهانه با الگوگیری از شهدای نظام اسلامی است خاطر نشان کرد: رمز موفقیت و سربلندی ایران عمل به این مسئله اساسی است.  

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز ایران در زمینه‌های مختلف حرفی برای گفتن در سطوح بین‌المللی دارد به برکت خون مقدس و پاک شهداست تصریح کرد: شهیدان به عنوان سرمشق‌های راستین انقلاب چشم و چراغ نظام و ملت هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان حریت، آزادگی و امنیت کشور را نیز متاثر و وابسته به شهیدان بیان کرد و افزود: سربلندی ما مدیون عزتی است که آنها به ما عطا کردند.

حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلامی عمل به منویات مقام معظم رهبری و کار و تلاش صادقانه به منظور رشد و تعالی کشور در زمینه‌های گوناگون را موجب خشنودی خداوند و رضایت خاطر شهیدان دانست و گفت: در واقع خواسته شهدا نیز چیزی جز این نبوده است.

وی شناخت دوست و دشمن و تصمیم‌گیری ‌های آگاهانه ملت در مراحل و عرصه‌های مختلف را ضامن بقای انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: عمل به سخنان و وصایای شهدا می‌تواند راهنمای مناسبی در این خصوص باشد.

حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلامی تصریح کرد: مطمئنا دشمنان اسلام و انقلاب هم بیکار نمی‌نشینند و قصد نابودی نظام اسلامی را دارند که ما باید با انجام کارهای بزرگ و مقدس پاسخ دندان شکنی به آنها بدهیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد ملت بزرگ ایران با همراهی مسئولان در راستای خواست و نیات پاک و مقدس شهدای اسلام و انقلاب گام‌های بلندتری بردارند.

انتهای پیام/79012/و40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول