اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگو با فارس:

با یک غایب به مصاف تراکتور خواهیم رفت

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در دیدار با تراکتور سازی، مهدی امیر آبادی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

با یک غایب به مصاف تراکتور خواهیم رفت

حسین ابن قاسم، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز، از عزیمت تیم فولاد خوزستان به تبریز خبر داد و گفت: شب گذشته به تبریز آمده‌ایم و برای رویارویی با تراکتورسازان آماده‌ایم.

وی ادامه داد: دیدار بسیار سختی را در پیش روی خواهیم داشت اما در این دیدار برای سبقت از حریف خود محکوم به برد هستیم تا در دیدار هفته بعد در مقابل استقلال بتوانیم جایگاه خود را برای کسب سهمیه آسیا تثبیت کنیم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد غایبان این تیم در دیدار روز دوشنبه عنوان کرد: در این دیدار فقط مهدی امیر آبادی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

ابن قاسم اضافه کرد: بعد از ظهر امروز بازیکنان تمرین سبک و عرق گیری را در تبریز برگزار می‌کنند تا از لحاظ بدنی آماده رویارویی با حریف تبریزی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب هفته سی و دوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور عصر دوشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز و از ساعت 19 میهمان تیم تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

فولاد خوزستان از سی و یک بازی تا کنون صاحب 54 امتیاز است و تراکتور سازان از همین تعداد بازی موفق به کسب 58 امتیاز شده‌اند.

انتهای پیام/72013/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول