اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان دادگاه ویژه روحانیت استان‌های مازندران و گلستان:

باید محوریت تولّی و تبری، ولی‌فقیه باشد/ حضرت زهرا(س) جانباز دفاع از ولایت بود

دادستان دادگاه ویژه روحانیت استان های مازندران و گلستان با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) شهید راه دفاع از ولایت بود، گفت: تولّی و تبرای ما باید با محوریت ولی فقیه باشد.

باید محوریت تولّی و تبری، ولی‌فقیه باشد/ حضرت زهرا(س) جانباز دفاع از ولایت بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مجتهدزاده صبح امروز در مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) که با همکاری انجمن اسلامی شهدای پل سفید و هیئت عزاداری سید الشهدا و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه در حسینیه شهید رستمی (کندوان) برگزار شد با تاکید بر اینکه حکومت ایران تنها حکومت شیعی و فاطمی جهان است، گفت: دشمنان برای ایجاد موانع مختلف در این کشور مشکل و حاشیه به وجود می‌آورند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران با اشاره به اینکه شیعه، معیار حق و باطل است، افزود: شیعیان مورد لطف و حمایت ائمه معصوم هستند و باید فرمانبر آنان باشند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در دفاع از امام زمان خود به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) مقاومت علوی داشت و جانباز دفاع از ولایت بود.

دادستان دادگاه ویژه روحانیت استان‌های مازندران و گلستان به بیان سخنی از حضرت علی(ع) درباره حضرت فاطمه(س) پرداخت و یادآور شد: حضرت علی نگاه به چهره ‌ام‌ابیها را موجب زدوده شدن غصه و خستگی و ایجاد شادمانی در دل توصیف کرده بود و ما هم نباید غم و ناراحتی به دل ولی زمانمان بریزیم.

مجتهدزاده به تولّی و تبرای حضرت زهرا اشاره کرد و گفت: دشمنی با دشمنان ولایت و دوستی با دوستان امام زمان، بیانگر تولّی و تبرای آن حضرت بود که ما باید با الگوبرداری از حضرت زهرا(س) به تولّی و تبری با محوریت ولی فقیه زمانمان داشته باشیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران، گفت: عملکرد ما شخصیت ما را می‌سازد و ما باید در مسیر معنویت و اجرای دستورات الهی گام بر داریم.

انتهای پیام/86015/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول