اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

مشارکت 1800 فعال مذهبی در مراسمات ایام فاطمیه دوم در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از مشارکت 1800 فعال مذهبی در مراسمات ایام فاطمیه دوم در این شهرستان خبر داد.

مشارکت 1800 فعال مذهبی در مراسمات ایام فاطمیه دوم در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست هماهنگی هیئات مذهبی اظهار داشت: هیئات مذهبی نقش بسیار مهمی در گسترش فرهنگ دینی در سطح جامعه دارند و فعالیت هیئات روزبه‌روز بیشتر و مؤثرتر شده است.

وی افزود: افزایش کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و دینی امری مهم است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

اهرمی ابراز داشت: توجه به فرهنگ فاطمی برای آحاد مردم و کارگزاران نظام، مفید و ضروری است چرا که فرهنگ مترقی فاطمی که همان فرهنگ نبوی و علوی است اگر در جامعه ترویج شود شاهد پیشرفت در همه ابعاد به ویژه پیشرفت و توسعه اخلاق فاطمی در جامعه خواهیم بود.

وی گفت: سرمایه‌های معنوی مسلمانان، عمل به زندگی ائمه معصومین به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) است که به نوعی سند حقانیت شیعه در طول تاریخ به شمار می‌رود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: در راستای تعمیق فرهنگ فاطمی در سطح شهرستان کنگان با مشارکت اقشار تاثیرگذار فرهنگی و مذهبی از جمله بانیان مساجد و حسینیه‌ها، مسئولین هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، روحانیون اعم از مستقر، طرح هجرت و بومی، طلاب حوزه‌های علمیه و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، مربیان قرآنی با هماهنگی‌های به عمل آمده 1800 فعال مذهبی در این ایام فعالیت می‌کنند.

اهرمی بر لزوم تقویت مساجد تاکید کرد و افزود: استفاده از نوجوانان و جوانان مسجدی در برنامه‌سازی، راهبرد مهم در توسعه فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی است چرا که مساجد پایگاه مهم توسعه اسلام و ایران بوده است.

انتهای پیام/2451/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول