اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

نهایت استفاده از اعتبارات دولت کنونی اولویت کاری مسئولان باشد

استاندار کردستان بر استفاده مطلوب از اعتبارات اختصاص یافته از سوی دولت تاکید کرد و گفت: باید تمامی سعی خود را در راستای استفاده صحیح از اعتبارات دولتی داشته باشیم چراکه ممکن است در دولت بعدی چنین اعتباراتی تخصیص داده نشود.

نهایت استفاده از اعتبارات دولت کنونی اولویت کاری مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در جلسه شورای توسعه بخش کشاورزی استان در سنندج از قول رئیس‌جمهور برای اختصاص اعتبار مناسب به استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: توسعه بخش کشاورزی برای رئیس جمهوری اهمیت زیادی دارد لذا جذب اعتبارات و اجرای برنامه‌های لازم در این بخش آسان و امکان‌پذیر است که تنها لازمه آن همت مسئولان این بخش است.

وی افزود: تمامی سهمیه استان کردستان در بخش تسهیلات کشاورزی پرداخت شده و اکنون منتظر پرداخت مابقی تسهیلات به استان در سال جاری هستیم که به گفته استاندار، رئیس جمهور قول مساعد داده که به هر میزان و مبلغی که مورد نیاز کردستان باشد استان را کمک کنند.

شهبازی اعلام کرد: رئیس جمهور عنوان کردند که سفر چهارم دولت به این استان در ارتباط و با هدف برگزاری کارگروه توسعه کشاورزی و معادن استان صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در دوره چهارم سفر هیئت دولت به استان‌ها قرار شده به 21 استان کشور سفر داشته باشند که کردستان نیز یکی از این استان‌هاست.

استاندار کردستان عنوان کرد: معاون اول رئیس جمهور قول داد که در صورت آمادگی مسئولان کردستان در اوایل خردادماه جاری سفر چهارم هیئت دولت به استان صورت گیرد که بدون شک این سفر موجب خیر و برکت در استان به ویژه در عرصه توسعه بخش کشاورزی و معدن می‌شود.

شهبازی از مسئولان استان خواست در شناسایی متقاضیان طرح‌های کشاورزی اهتمام بیشتری داشته باشند و پرونده‌های آنها را نیز آماده کنند تا در سفر چهارم هیئت دولت به استان تسهیلات لازم برای این طرح‌ها اختصاص داده شود.

وی مهم‌ترین مسئله در استان را ایجاد اشتغال خواند و اظهار داشت: با آبگیری سدهای گاران و زیویه در استان باید مسئولان استان اقدام به راه‌اندازی تعاونی‌ها و مراکز پرورش ماهی کنند که این امر اشتغال‌زایی مناسبی به همراه دارد.

وی بر استفاده مطلوب و بهینه از امکانات و اعتبارات اختصاص داده شده از سوی دولت تاکید کرد و گفت: باید تمامی سعی خود را در راستای استفاده صحیح از اعتبارات دولتی داشته باشیم چراکه ممکن است در دولت بعدی چنین اعتبارات و امکاناتی تخصیص داده نشود.

انتهای پیام/79003/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول