اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مدیران کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

تصمیم جدید مدیران کهگیلویه و بویراحمد در توزیع اعتبارات عمرانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در توزیع بودجه عمرانی به هیچ عنوان تحکمی عمل نمی‌کنیم، افزود: در توزیع اعتبارات عمرانی استانی به شیوه‌ای که اعلام شد، عمل می‌شود و ذره‌ای از آن عدول نخواهد شد.

تصمیم جدید مدیران کهگیلویه و بویراحمد در توزیع اعتبارات عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحسین صابری در نشست بررسی پروژه‌های نیمه‌تمام استان کهگیلویه و بویراحمد که در یک فضای صمیمانه و غیررسمی برگزار شد، اظهار کرد: در نظام توزیع بودجه عمرانی استانی بنا داریم تا در شورای برنامه‌ریزی فصل‌ها و سهم شهرستان‌ها مشخص شود و بعد از آن آزادی عمل در اختیار مدیران مربوطه و فرمانداران در شهرستان‌ها قرار گیرد.

نماینده دولت دهم در استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پروژه‌های جدید تنها در صورتی مجوز داده می‌شوند که مدیر مربوطه و فرماندار در هر شهرستان رسماً اعلام کنند که در آن حوزه پروژه نیمه‌تمامی وجود ندارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به هیچ عنوان تحکمی عمل نمی‌کنیم، افزود: از این برنامه و این تصمیم به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیم و یک تنه هم که باشد، این تصمیم عادلانه و قانونی را اجرا می‌کنم و پای آن هم می‌ایستم.

* از این تصمیم کوتاه نمی‌آیم

صابری ادامه داد: طولانی‌شدن پروژه‌ها تاکنون خسارت‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی وارد کرده که بدون شک تبعات متعددی دارد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به جای پروژه‌های نیمه‌تمام زیاد، چند پروژه به طور کامل به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اولویت تخصیص اعتبارات را به پروژه‌های نیمه‌تمام با درصد فیزیکی بالاتر دانست و از ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواست تا در هفته آینده لیست پروژه‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار خود را به استانداری تحویل دهند.

صابری همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا هرچه سریع‌تر بدهی‌‌های خود را به پیمانکاران و بدهی‌های پروژه‌های خود را پرداخت کنند.

وی تأکید کرد: در توزیع اعتبارات عمرانی استانی به شیوه‌ای که اعلام شد، عمل می‌شود و ذره‌ای از آن عدول نخواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان عنوان کرد: تعدد پروژه‌های نیمه‌تمام و پراکندگی آن‌ها آسیب زیادی را به لحاظ مختلف به ما وارد کرده است.

انتهای پیام/82005/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول