اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام حسینی در جمع پاسداران:

سپاه دچار تردید و انحراف نمی‌شود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر اینکه ملاکش ولی‌فقیه است، دچار تردید و انحراف نمی‌شود.

سپاه دچار تردید و انحراف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین ـ البرز و‌ آبیک در مجلس شورای اسلامی در نخستین همایش و گردهمایی پاسداران سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین که به مناسبت هفته سلامت در حسینیه تیپ 82 برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه سپاه در کشور گفت: امروز با گذشت بیش از 34 سال از انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان محکم و استوار در راه پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده است.

حسینی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرگز در طول 34 سال گذشته دچار تردید و انحراف نشده است و مهم‌ترین علت این امر نیز این است که تنها ملاک عمل سپاه، ولی فقیه و مقام معظم رهبری است و به همین دلیل تمام خط مشی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود را با رهنمودهای مقام عظمای ولایت تنظیم می‌کند و هرگز دچار انحراف- تردید و تشکیک در مسائل نشده و نخواهد شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سپاه در پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب گفت: سپاه به خوبی تا‌کنون این رسالت عظیم را انجام داده است و پاسداران باید با تبعیت محض از ولایت و با تقویت معنویت و ایمان خود از هر جهت آماده شوند.

سردار جبرائیل جانشین معاونت اقدامات تأمینی کل سپاه نیز دیگر سخنران این مراسم در خصوص اهمیت مسائل ایمنی در پیشگیری از بروز حوادث و آسیب‌ها در محیط کار گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل در بروز حوادث در محیط کار و مأموریت‌های سازمانی در هر نهاد، عدم توجه به محورهای امنیتی و ایمنی است.

وی خاطرنشان کرد: به طوری که اگر هر فرد مسئولی نهایت دقت و توجه را در انجام مأموریت‌ها داشته باشد، هرگز حوادثی پیش نخواهد آمد.

وی با ارائه گزارشی از برخی از حوادث در طول سال گذشته بر ضرورت توجه به مسائل ایمنی تأکید کرد.

سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین و حجت‌الاسلام رضوانی نماینده ولی‌‌فقیه در سپاه استان نیز در ابتدای این مراسم با تبریک سال جدید اظهار امیدواری کردند تا پاسداران بتوانند با انجام دقیق مأموریت‌ها در تحقق شعار راهبردی سال جاری سهم خود را به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول