اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعزام 120 بسیجی برازجان به مناطق عملیاتی

در آیینی با حضور مسئولان و مردم، 120 بسیجی برازجان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

اعزام 120 بسیجی برازجان به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نخستین کاروان راهیان نور بسیج نجف اشرف برازجان با حضور بیش از 120 نفر از پایگاه‌های امام رضا (ع)، امام علی(ع) و میثم تمار بنداروز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.

جانشین بسیح نجف اشرف برازجان در این آیین گفت: راهیان نور یک فرصت استثنایی است که همه زائران باید سعی کنند، نهایت بهره‌برداری را از آن داشته باشند و آن را به نسل جدید منتقل کنند.

علیرضا دشمن‌زیاری تصریح کرد: امروز نقش اصلی را در جامعه ما جوانان بر عهده دارند و آنان تأثیرگذارترین و تأثیرپذیرترین افراد جامعه ما هستند که ما وظیفه داریم در راستای برقراری ارتباط آنها با نسل جوان دوران دفاع مقدس بیش از پیش کوشش کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت میثم تمار بنداروز نیز با بیان اینکه بسیجیان روستای بنداروز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند، ابراز داشت: بیش از 40 نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج میثم تمار بنداروز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

موسی نجفی‌مطلق گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور تا حد زیادی در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این مفاهیم به نسل امروزی موفق بوده که امیدواریم این برنامه‌ها در سال‌های آینده نیز با همین شکوه برگزار شود.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم که در کنار کمیت‌ها، کیفیت برنامه‌ها را نیز مدنظر قرار دهیم.

این مسئول یادآور شد: این کاروان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، دارخوین، پاسگاه زید، طلائیه، رمضان و یادمان شهدای شرق کارون بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول