اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

بهبود وضعیت مبلمان شهری برازجان در سال 91

شهردار برازجان گفت: در یک ‌سال گذشته در راستای عمران و آبادانی شهر و بهبود وضعیت مبلمان شهری اقدامات زیربنایی و مهمی انجام شد و به نتایج قابل قبولی نیز رسیدیم.

بهبود وضعیت مبلمان شهری برازجان در سال 91

کریم حسین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان با تبریک سال‌ نو اظهار داشت: برازجان از شهرهای بزرگ و مهم در سطح استان است و باید برای توسعه و پیشرفت این شهر اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی برازجان در یک ‌سال گذشته در راستای عمران و آبادانی شهر و بهبود وضعیت مبلمان شهری اقدامات زیربنایی و مهمی انجام داده است و به نتایج قابل قبولی نیز رسیدیم.

شهردار برازجان از اجرای 13 پروژه شاخص عمرانی در برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: سنگ‌فرش پیاده‌روها در برازجان به مساحت بیش از 24 هزار مترمربع و لایروبی دره‌های فصلی به طول 6 هزار متر از جمله اقدامات عمرانی شهرداری برازجان است.

حسین‌آبادی تصریح کرد: احداث پل عابر پیاده در ورودی‌های شهر از سمت شیراز و اهرم، احداث زیرساخت‌های آرامستان و احداث میدان ورودی برازجان از سمت بوشهر نیز از جمله پروژه‌های در دست اجرا در برازجان است.

وی اضافه کرد: بهسازی و اجرای آبنمای میدان کارگر، اجرای آبنمای میدان چمران و اجرای آبنمای طولی روبروی هلال احمر دشتستان نیز از دیگر اقدامات شهرداری برازجان است.

شهردار برازجان از آسفالت 68 کوچه و خیابان برازجان خبر داد و گفت: در یک ‌سال اخیر 17 خیابان اصلی به مساحت 90 هزار مترمربع و 51 کوچه به مساحت 70 هزار مترمربع در برازجان آسفالت شده‌اند که نشان دهنده توجه به مشکلات مردمی است.

حسین‌آبادی ابراز داشت: جابه‌جایی تاسیسات آب، برق، گاز و مخابرات در 11 نقطه شهر و ترمیم حفاری گاز در سطح شهر به میزان شش‌هزار متر نیز از جمله اقدامات زیربنایی شهرداری برازجان در یک‌ سال اخیر است.

وی خاطر نشان کرد: همکاری مردم با شهرداری در زیباسازی شهر بسیار تاثیرگذار است و امیدوار هستیم خدمات لازم را به شهروندان ارائه دهیم.

انتهای پیام/2452/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول