اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

تجهیز و نوسازی اماکن تفریحی و گردشگری برازجان

شهردار برازجان از تجهیز و نوسازی اماکن تفریحی و گردشگری برازجان خبر داد.

تجهیز و نوسازی اماکن تفریحی و گردشگری برازجان

کریم حسین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: برازجان از شهرهای توریست‌پذیر در سطح استان است و همواره شاهد ورود مهمانان نوروزی به این شهر هستیم.

وی افزود: در نیمه دوم سال گذشته تمهیدات ارزشمندی برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مهمانان نوروزی انجام گرفت و از 2 روز گذشته شاهد ورود و اسکان مهمانان نوروزی در برازجان هستیم.

شهردار برازجان از تجهیز و نوسازی اماکن تفریحی و گردشگری برازجان خبر داد و ادامه داد: تجهیز و نوسازی اماکن تفریحی و زیباتر کردن نقاط پرترافیک شهر در اواخر سال گذشته انجام شد و در سال جاری شاهد رضایت خاطر مهمانان هستیم.

حسین‌آبادی تصریح کرد: پیاده‌روسازی، ایجاد فضای سبز، تجهیز پارک‌ها و فضاهای سبز و بهسازی و بازگشایی معابر پرترافیک و اصلی شهر از جمله برنامه‌های مهم شهرداری است که به اتمام رسیده و هم‌اکنون چهره برازجان زیباتر از گذشته شده است.

وی اضافه کرد: روز گذشته مراسم استقبال رسمی از مهمانان نوروزی نیز با حضور جمع کثیری از مسئولان شهرستان انجام شد و هدایایی به مهمانان نوروزی تقدیم شد.

شهردار برازجان از اسکان گردشگران نوروزی در برازجان خبر داد و بیان کرد: طی 2 روز گذشته مسافران نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی در شهر برازجان در اماکن اقامتی و پارک‌ها و گردشگاه‌های برازجان اسکان یافته‌اند و با وجود بارش باران، مشکلی در اسکان و خدمات‌رسانی به این عزیزان نداشته‌ایم.

حسین‌آبادی گفت: از تمام امکانات و توان موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مهمانان استفاده می‌کنیم و از سایر مسئولان نیز انتظار داریم ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول