اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

مشخص شدن مسیر نهایی حرکت دسته‌جات و هیئات مذهبی کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از مشخص شدن مسیر نهایی حرکت دسته‌جات و هیئات مذهبی این شهرستان در ایام فاطمیه خبر داد.

مشخص شدن مسیر نهایی حرکت دسته‌جات و هیئات مذهبی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست فعالان مذهبی شهرستان کنگان اظهار داشت: برای برگزاری مراسم‌های سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آمادگی کاملی داریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از مشخص شدن مسیر نهایی حرکت دسته‌جات و هیئات مذهبی این شهرستان در ایام فاطمیه خبر داد.

اهرمی خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین اموری که این اداره در صدد انجام آن به منظور نهادینه کردن و تعمیق و گسترش فرهنگ فاطمی در این شهرستان بود بحث عاشورایی کردن ایام فاطمیه بود چرا که مراجع نیز بر انجام همین امر اهتمام داشتند.

وی افزود: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با امام جمعه شهر کنگان و هیئات مذهبی این شهر مقرر شد مسیر راهپیمایی از محل گلزار شهدای گمنام شروع و تا مصلای جمعه خاتمه یابد.

وی گفت: اسلام مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های فرزندان گرامی حضرت زهرا (س) است؛ شهادت امام حسین (ع) اسلام را بیمه کرد و مجاهدت حضرت زینب (س) شهادت آن حضرت را جهانگیر کرد، حضرت زینب(س) با آن شهامت مثال‌زدنی در مقابل دشمن گفت: «‌ ما رأیت الا جمیلا». نظیر چنین فرزندانی را در عالم کسی نداشته و نخواهد داشت.

اهرمی بیان کرد: اولاد حضرت زهرا (س) منحصر به این چهار بزرگوار نیست، بلکه دوازده امام(ع) از نسل حضرت زهرا (س)به وجود آمدند که بارها پیغمبر اکرم(ص)به این موضوع افتخار می‌کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: در راستای تکریم این بانوی مکرمه از طرف اداره تبلیغات اسلامی کنگان یک‌هزار عدد پرچم شهادت حضرت زهرا (س) در میان هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی و مخاطبان توزیع شد.

انتهای پیام/2451/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول