اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد

راهیابی 455 دانش‌آموز مازندرانی به المپیاد علمی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از راهیابی 455 دانش‌آموز مازندرانی به مرحله دوم المپیاد علمی کشور از بین هشت هزار و 894 دانش‌اموز استان در مرحله نخست خبر داد.

راهیابی 455 دانش‌آموز مازندرانی به المپیاد علمی

محمدعلی امیری ظهر امروز در بازید از روند آموزشی کلاس‌های آمادگی المپیاد علمی مازندران که در مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی آمل در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان بیان داشت: المپیادهای علمی، کنکور و جشنواره‌های علمی و عملی می‌تواند یکی از بهترین بسترها برای بروز استعدادها در دانش‌آموزان مستعد و ساعی باشد.

وی با اعلام اینکه در مرحله نخست المپیاد علمی دانش‌آموزی در مازندران هشت هزار و 894 نفر شرکت داشتند، گفت: از این بین 455 دانش‌آموز به مرحله دوم این مسابقات علمی راه پیدا کردند.

امیری با تاکید اینکه مازندران با توجه به نسبت جمعیت دانش‌آموزی در سطح کشور رتبه نخست را در مرحله اول المپیاد علمی در بین دیگر استان‌ها از ان خود کرد، اذعان داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ایجاد ارتقای کمی و کیفی در بین دانش‌آموزان ایجاد کردیم تا بتوانیم در مرحله دوم نیز به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنیم.

وی با اعلام اینکه استاد دانش‌آموزان المپیادی افرادی هستند که سال‌های گذشته در المپیادهای جهانی و ملی رتبه‌های برتر را از آن خود کرده بودند، تصریح کرد: نحوه آموزش مطلوب در فراگیری آموزش بسیار مفید و موثر است که در این دوره‌ها تلاش داریم تا از برترین‌های کشور که صاحب مدال جهانی در مسابقات و المپیاد‌های علمی هستند به عنوان استاد استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اهداف گسترده کلاس‌های آمادگی المپیادهای علمی در استان را افزایش رقابت علمی، ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش و تشویق دانش‌آموزان دیگر به حضور در این میادین برشمرد.

وی در پایان عنوان کرد: تمام مدارس استان به ویژه مدارس غیردولتی باید برنامه‌ریزی داشته باشند تا دانش‌آموزان برترشان در این مسابقات با کیفیت و سطح بالا شرکت کنند.

انتهای پیام/86012/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول