اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم:

ایثار قم برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قوی‌تر می‌شود

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از تقویت بیش از پیش تیم بسکتبال با ویلچر این باشگاه برای کسب عنوان قهرمانی فصل جاری مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

ایثار قم برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قوی‌تر می‌شود

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ما در حد توان و بضاعت خود تلاش کرده‌ایم که برای ورزش قم مفید و موثر باشیم نه اینکه باری بر روی دوش ورزش قم شویم اما امیدوارم با حمایت‌هایی که از سوی هیئت جانبازان و معلولین و اداره کل ورزش و جوانان قم صورت بگیرد، حضور تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مسابقات امسال لیگ برتر کشور قوی‌تر از گذشته شود.

یک نایب قهرمانی و یک عنوان پنجمی در 2 سال حضور ایثار قم در لیگ برتر

وی اظهار داشت: ما در چهار سال گذشته بعد از دو فصل حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور، دو دوره حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را تجربه کرده و امسال می‌خواهیم با انسجام بیشتری نسبت به فصل قبل در لیگ برتر حضور یابیم.

خوشرفتار ادامه داد: در مسابقات سال 90 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر که نخستین حضور ما در لیگ برتر بود با وجود اینکه یک تیم ناشناخته بودیم اما شانس زیادی برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر داشتیم و سرانجام نتیجه پایانی عملکرد ما کسب عنوان پنجم لیگ برتر بود.

تلاش ایثار برای توسعه ورزش همگانی جانبازان و معلولین

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم اضافه کرد: در سال گذشته میزبان دو مرحله از رقابت‌های بسکتبال با ویلچر لیگ برتر باشگاه‌های کشور بودیم که در مرحله اول یکی از دوره‌های مقدماتی را برگزار کردیم و در مرحله دوم میزبان رقابت‌های پایانی لیگ برتر بودیم و با نایب قهرمانی لیگ برتر را به پایان بردیم.

وی یادآور شد: این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، در هر سال میزبان یکی از مراحل این رقابت‌ها بوده‌ایم و در سال جاری نیز سعی می‌کنیم با تقویت تیم صد درصد به دنبال قهرمانی باشیم.

خوشرفتار ابراز داشت: روزی که فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار را آغاز کردیم، هدفمان فعالیت در بخش همگانی ورزش جانبازان و معلولین و خدمت به این قشر ارزنده جامعه بود اما وقتی ظرفیت بالای عزیزان جانباز و معلول را دیدیم به این نتیجه رسیدیم که در بخش قهرمانی نیز می‌توانیم حضور خوبی داشته باشیم.

از نظر مالی با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه هستیم

وی عنوان داشت: در مجموع با تحقق این باور تاکنون موفقیت‌آمیز عمل کرده و از دو دوره حضور در لیگ برتر یک عنوان نایب قهرمانی و یک مقام پنجمی داریم که این عملکرد بسیار خوبی است و به دست آمدن آن‌ها نشان‌دهنده این است که ایثار یک مجموعه پرتلاش و کارآمد است.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه از نظر مالی با مشکلات و محدودیت‌های فراوانی مواجه بودیم اما یک بار ندیدم که مربیان دلسوز و زحمت‌کش و بازیکنان ارزنده ما لحظه‌ای دست از تلاش و کار کشیده و خدای ناکرده ابراز خستگی کنند اما سعی می‌کنیم انتظارات آن‌ها را نیز برآورده کنیم.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اسفند ماه سال 1391 در مرحله نهایی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در قم بعد از تیم کهریزک تهران در جایگاه دوم ایستاد و برای نخستین بار نایب قهرمان لیگ برتر شد.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول