اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا هشتم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد

آخرین مهلت ارسال مقاله به هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

هشتم اردیبهشت ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله به هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد.

آخرین مهلت ارسال مقاله به هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران هشتم اردیبهشت ماه سال جاری به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله به هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد. این همایش 28 اردیبهشت ماه سال 92 با شعار «روابط‌عمومی هوشمند؛ سازمان هوشمند» برگزار می‌شود.

رئیس کمیته علمی همایش، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: نتیجه بررسی مقالات تا 15 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

محمد سلطانی‌فر یادآور شد: فلسفه و معرفت‌شناسی روابط‌عمومی هوشمند ـ نقشه استراتژیک روابط‌عمومی هوشمند مبتنی بر تلفن همراه و تبلت ـ نرم‌افزارهای سازمانی و مدیریتی روابط‌عمومی هوشمند ـ روابط‌عمومی هوشمند و توسعه فضای کسب و کار بنگاه‌های صنعتی و تجاری ـ آمادگی الکترونیک و روابط‌عمومی هوشمند ـ ظرفیت‌ها و چالش‌های روابط‌عمومی هوشمند در ارتباطات انسانی _ نگاه راهبردی به روابط‌عمومی هوشمند- تجربه و مطالعات موردی روابط‌عمومی هوشمند در سازمان‌ها و کشورهای دیگر و محتوای بومی و ارزش‌های اسلامی در روابط‌عمومی هوشمند به عنوان محورهای هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک می‌باشند.

سلطانی‌فر از استادان، کارشناسان و علاقمندان روابط‌عمومی، دعوت کرد مقالات خود را تا تاریخ 8 اردیبهشت ماه سالجاری به آدرس اینترنتی دبیرخانه info@eprcenter.ir  ارسال کنند.

رئیس کمیته علمی همایش با بیان اینکه مقالات ارایه شده نبایستی در همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارایه شده باشد افزود: درخواست تمدید مهلت ارسال مقالات به تأیید دبیرخانه دائمی همایش رسیده است.

این گزارش حاکی است برای نخستین بار در کشورمان قرار است هفته روابط‌عمومی به همت دبیرخانه‌های مشترک روابط‌عمومی الکترونیک و روابط‌عمومی و صنعت از تاریخ 27 اردیبهشت ماه برگزار شود. هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک و دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت از جمله برنامه‌های این هفته است که به ترتیب در تاریخ 28 و 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول