اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم شورای ترافیک

«سه‌راه» آزادی بهشهر «چهارراه» می‌شود

با تصمیم شورای ترافیک بهشهر، سه‌راهی پرمخاطره آزادی مرکز این شهرستان در حال تبدیل به چهارراه است.

«سه‌راه» آزادی بهشهر «چهارراه» می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بریدگی‌های«زیروان»، آزادی، میدان قدس، میدان قائم(عج)، بریدگی نخست بلوار ابو‌عمار، چیت‌سازی و چهارراه ساختمان در بهشهر از مهم‌ترین نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری هستند که شورای ترافیک در جلسه اسفند 91 تصمیم گرفت در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به حل مشکلات مربوطه اقدام کند.

در همین راستا، از روز گذشته، کار تغییر سه‌راه آزادی به چهارراه آغاز شد تا خطرسازترین نقطه درون‌شهری سر و سامان یابد.

آنطور که علی اکبر قاسمی رئیس پلیس راهور شهرستان بهشهر، دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اعلام کرده است، تصادفات درون‌شهری منجر به فوت در سال گذشته، برابر آمار پزشکی قانونی، 13 نفر بوده که چهار مورد آن حاصل تلفات در سه راه آزادی است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اصلاح هندسی سه راه آزادی، تصریح کرد: تبدیل این نقطه از شهر بهشهر به چهارراه، تا پایان اردیبهشت تکمیل و بطور طبیعی، بریدگی بعد از سه‌راهی فعلی، مسدود خواهد شد.

مشکل دیگرِ خطر‌ساز‌ترین نقطه بهشهر، سرعت‌گیرهای غیراستانداردی است که از حدود دو ماه پیش در دو طرف بلوار شهید هاشمی‌نژاد قبل از سه‌راه آزادی برای جلوگیری از تصادفات، نصب شده، و گلایه‌مندی شهروندان و مسافران را در پی داشته است.

در این باره، حمید آزموده معاون شهردار بهشهر با تایید این مطلب به خبرنگار فارس گفت: با تبدیل سه‌راهی به چهارراه و اصلاح هندسی، سرعت‌گیر مورد نظر حذف می‌شود.

به گزارش فارس، تا امروز، چراغ‌های راهنما در سه‌ راه آزادی نصب شده، قسمتی از بلوار مرکزی برای اصلاح هندسی بازگشایی شد و سایر مسائل فنی و اجرایی آن برای تبدیل به چهارراه در حال انجام است.

انتهای پیام/86001/خ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول