اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور وزیر کشور صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی در خراسان شمالی

عملیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان شمالی با دستور وزیر کشور آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، وزیر کشور صبح امروز آغاز عملیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را صادر کرد.

فرمان مذکور از طریق ویدئو کنفرانس به تمام استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور ابلاغ و روند آمادگی شعب انتخاباتی از طریق سامانه جامع انتخابات اعلام شد.

مصطفی محمدنجار اظهار کرد: از امروز فرمانداران و بخشداران مکلفند ظرف مدت پنج روز به ترتیب نسبت به تشکیل هیئت اجرایی شهرستان و بخش اقدام کنند و تمام داوطلبان می‌توانند از روز بیست‌وششم فروردین‌ماه با مراجعه به بخشداری‌ها یا فرمانداری‌های سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و ثبت‌نام به مدت هفت روز و تا تاریخ یکم اردیبهشت 92 ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی پس از اتمام صدور دستور وزیر کشور، با برشمردن اهمیت انتخابات، مشارکت حداکثری مردم را مظهر اقتدار و مشروعیت نظام دانست.

سیف‌الله مطلبی وجه تمایز انتخابات سال جاری را با انتخابات گذشته، در تجمیع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول