اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع):

رئیس جمهور باید ولایتمدار و کارآمد باشد

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: در انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری باید ولایتمداری و کارآمد بودن شخص برای تصدی این امر مهم مدنظر قرار گیرد.

رئیس جمهور باید ولایتمدار و کارآمد باشد

مرتضی صفاری در حاشیه یادواره شهدای عملیات 25 فروردین سال 1360 جبهه شوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌ریزی استکبار جهانی طوری است که با ترفندهای مختلف درصدد تسلیم کردن مردم همیشه آزاد است.

وی افزود: دشمنان با ایجاد تحریم اقتصادی به عنوان حربه‌ای برای اعمال فشار به کشور می‌خواهند خواسته‌های بحق خود را عملی کنند.

*تحقق حماسه اقتصادی با کلید واژه اقتصاد مقاومتی

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) اتحاد و یکدلی مردم را به‌منظور خلق حماسه اقتصادی بسیار مهم دانست و افزود: کشورهای غربی با رسانه‌های وابسته به خود همواره تلاش می‌کنند که به مردم میهن ما القا کنند که تحریم‌ها فلج کننده است اما خوشبختانه شاهد شکوفایی تمام زمینه‌های اقتصادی کشاورزی و صنعتی کشور هستیم.

صفاری اضافه کرد: حماسه اقتصادی با کلید واژه اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود و باید بتوان با تدبیری درست و افزایش بصیرت از این گردنه بحران خارج شد.

*ارتقای بینش سیاسی مردم به‌منظور خلق حماسه سیاسی

وی در ادامه با اشاره به مسئله انتخابات تصریح کرد: انتخابات آزمونی برای خلق یک حماسه سیاسی است و با شرکت اکثریت مردم در این دعوت شکوهمند تیری بر سینه استکبار جهانی خواهیم زد.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) افزود: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات سال‌جاری با انتخاب فرد اصلح که بتواند تمام امور کشور را به طور صحیح مدیریت کنند می‌توانند پیشرفتی عظیم را برای کشور رقم بزنند.

*با انتخاب شخص اصلح، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم

وی ولایتمداری رئیس جمهور را بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار کرد: در انتخاب کاندیدا باید ولایتمداری و کارآمد بودن شخص برای تصدی این امر مهم مدنظر قرار گیرد.

صفاری در پایان اظهار کرد: ما باید با افزایش بصیرت سیاسی بین جوانان بتوانیم موجبات انتخاب شخص اصلح و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، یادواره شهدای عملیات 25 فروردین سال 1360 نخستین و موفق‌ترین عملیات رزمندگان اسلام در جبهه شوش با حضور سردار سلامی، جانشین فرمانده پاسداران انقلاب اسلامی و صادق آهنگران، مداح اهل بیت و دیگر مسئولان شهرستان شوش برگزار شد.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول