اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

دشمنان نمی‌توانند مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: دشمنان نمی‌توانند با توطئه و مانع‌تراشی‌ها مانع از پیشرفت کشور شوند.

دشمنان نمی‌توانند مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، محمدتقی ناطقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ایران اسلامی از بعد از انقلاب تاکنون پیشرفت‌های بسیاری را کرده است و دشمن هرگز قادر نیست که ما را از این پیشرفت‌ها مأیوس کند.

وی ادامه داد: رسیدن و دستیابی ایران با فناوری‌های گوناگون و علوم مختلف و به ویژه انرژی هسته‌ای دشمن را نگران کرده است لذا با سنگ‌اندازی‌های گوناگون در نظر دارد تا مانع از توسعه این مهم شود.

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: کشورهای اعضای گروه 1+5 به خوبی می‌دانند که طبق قوانین بین‌المللی استفاده از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز حق تمام کشورها از جمله ملت ایران است اما آنها از پیشرفت ایران اسلامی در هراسند.

وی تاکید کرد: در این راستا این تهدیدها و تحریم‌ها هیچ گونه خللی در اراده مستحکم مردم ولایتمدار ایران در فتح قله‌های علمی نخواهد داشت.

این مسئول در ادامه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در آینده‌ای نزدیک دو انتخابات مهم در کشور برگزار می‌شود که دشمنان برای عدم حضور مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: البته ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بارها و بارها با حضور خود در عرصه‌های مختلف و همچنین حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مأیوس کرده و آنان را ناامید کرده‌اند.

ناطقی گفت: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور و حداکثری خود در این انتخابات و گزینش فرد اصلح بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را ناکام خواهد کرد.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول