اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

تصادف پژو و پراید 3 مجروح در گرگان بر جای گذاشت + تصاویر

در فاصله کمتر از 24 ساعت در گرگان تصادف دیگری رخ داد که این سانحه رانندگی سه مجروح بر جای گذاشت که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

تصادف پژو و پراید 3 مجروح در گرگان بر جای گذاشت + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ظهر امروز در سانحه رانندگی که در خیابان جمهوری گرگان اتفاق افتاد سه نفر مجروح شدند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

تیم امداد آتش‎نشانی کمتر از 5 دقیقه در محل حادثه بوده است

فرمانده تیم اعزامی از ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گرگان به محل حادثه در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: عصر امروز یک حادثه رانندگی که موجب گیر افتادن سرنشینان آن در خودرو شده بود به ما گزارش شد و در فاصله کمتر از پنج دقیقه در محل حادثه حاضر شده و عملیات نجات آغاز شد.

اکبر نودهی اعلام کرد: متاسفانه در این حادثه سه نفر مجروح شدند که دو خانم از ناحیه سر، صورت و کمر و یک آقا نیز از ناحیه سر و پا مجروح شده که پس از خروج آنها از خودرو توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 

 

یکی از مجروحان تصادف عصر امروز گرگان

از تجمع و اقدامات شتاب‎زده در محل حادثه خودداری کنید

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از تمامی مردم خواهشمندیم در صورت وقوع چنین حوادثی که نیاز به حضور نیروهای امدادی متخصص در صحنه برای نجات شخص آسیب دیده است از اقدامات خودسرانه و بدون استفاده از وسایل ایمنی جداً خودداری کنند.

فرمانده تیم اعزامی از ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گرگان اذعان داشت: تا زمانی که نیروهای امدادی برای تسریع در امدادرسانی درخواست کمک از افراد حاضر را نکرده‎اند افراد به هیچ عنوان اقدام‎ شتابزده‎ای را انجام ندهند.

نودهی افزود: ممکن است شخص آسیب‌دیده در سانحه نیاز به اقدامات تخصصی داشته باشد تا با کمترین آسیب از آنجا خارج و پس از اقدامات درمانی مناسب به زندگی عادی خود باز گردد.

وی بیان کرد: در صورتی که شخصی بدون اطلاع از مراحل و قواعد امداد و نجات و به دلیل دلسوزی و کمک به شخص آسیب‌دیده اقدامی احساسی را انجام دهد ممکن است شخص با آسیب‎هایی همچون قطع نخاع، دیگر قادر به راه رفتن نباشد و در بعضی مواقع حتی موجب مرگ شخص آسیب دیده شود همان طور که در این حادثه یک نفر از مجروحان که از ناحیه کمر دچار آسیب شده بود باید به وسیله برانکار مخصوص و بدون هر حرکت اضافی در ستون فقرات به بیمارستان منتقل می‎شد.

فرمانده تیم اعزامی از ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گرگان همچنین متذکر شد: افرادی که در حواشی حادثه قرار دارند از تجمع در محل حادثه خودداری کرده تا تیم‎های امدادی بتوانند با سرعت بیشتری به محل حادثه رسیده و اقدامات امدادی و کمک‎رسانی را به نحو احسن انجام دهند.

در حادثه رانندگی امکان آتش‌سوزی و انفجار وجود دارد

این مربی آتش‎نشانی همچنین بیان کرد: به طور معمول در چنین حوادثی امکان نشت بنزین و گاز در محل حادثه وجود دارد که در بعضی مواقع مشاهده می‎کنیم همشهریان عزیز با استعمال دخانیات و نزدیک شدن در محل حادثه سعی در اطلاع از چگونگی حادثه و حتی کمک به نیروهای امدادی را دارند که این امر حرکتی بسیار خطرناک است زیرا هر لحظه ممکن است در اثر نشت گاز یا بنزین و همراهی آتش سیگار در محل حادثه، حادثه آتش‌سوزی و انفجار رخ دهد که موجب خسارات بیشتری در محل حادثه خواهد شد.

این حادثه در حالی رخ داد که حادثه رانندگی و جان سپردن یک نفر دیگر در نهارخوران گرگان واقعه دلخراش 24 ساعت گذشته در گرگان بوده است.

انتهای پیام/83004/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول