اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

تصادفات فوتی در چهارمحال و بختیاری 100 درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی در معابر درون شهری این استان در ایام نوروز امسال خبر داد.

تصادفات فوتی در چهارمحال و بختیاری 100 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسرافیل جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از گسترده‌ترین مأموریت‌های پلیس در طول سال طرح نوروزی است و ما در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و این طرح نتیجه خوبی به دنبال داشت.

وی از کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری استان طی این ایام خبر داد و افزود: یکی از نتایج اجرای درست و مطلوب طرح نوروزی کاهش آمار تصادفات فوتی بود که امید می‎رود این روند در طول ایام سال همچنان کاهش داشته باشد.

جعفری ادامه داد: عمده اقدامات پلیس پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت و کاهش حداکثری تصادفات درون و برون شهری و افزایش آگاهی مردم از طریق جلب مشارکت هدفمند رسانه استانی و مطبوعات بوده و این اقدامات نتیجه مثبتی داشته است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، فرهنگ‌سازی را از مهم‌ترین عوامل کاهش تصادفات برشمرد و گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، بازدارندگی قانون رسیدگی به تخلفات، کنترل، نظارت و حضور پررنگ پلیس و اقدامات فرهنگی اداره آموزش و فرهنگ ترافیک از دیگر این عوامل است.

جعفری با اشاره به استقرار قرارگاه‌های انتظامی ویژه امداد نوروزی در استان، خاطرنشان کرد:  در راستای افزایش رفاه حال شهروندان، مسافران و میهمانان و ایجاد سفری امن برای رانندگان در جاده‌ها، تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی ویژه‌ای در تمام شهرهای استان به اجرا گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: امید می‎رود با تداوم همکاری دستگاه‌های ذی‎ربط شاهد کاهش تصادفات تا پایان سال باشیم.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول