اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شامگاه گذشته رخ داد

5 کشته و زخمی در تصادف‌های محور سوادکوه/ بررسی وضعیت جاده زیراب

در دو تصادف جداگانه که شب گذشته رخ داد یک‌ نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند.

5 کشته و زخمی در تصادف‌های محور سوادکوه/ بررسی وضعیت جاده زیراب

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، در دو تصادف جداگانه که در منطقه امامزاده ابوطالب و منطقه کردآباد زیراب اتفاق افتاد یک نفر کشته و  چهار نفر زخمی شدند.

*یک کشته در تصادف پژو 405 با عابر پیاده و کامیون ولوو

در تصادف بین پژو 405 با عابر پیاده و کامیون ولوو که در منطقه امامزاده ابوطالب بالا زیراب اتفاق افتاد، یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

در این حادثه خودرو پژو بعد از برخورد با عابر پیاده از روبرو با کامیون ولوو برخورد کرد که حادثه‌دیدگان به بیمارستان شهدای زیراب انتقال یافتند.

عابر پیاده این حادثه با نام جلیل مهدی‌زاده 38 ساله به دلیل شدت جراحات وارد شده در بیمارستان شهدای زیراب بعد از 30 دقیقه تلاش پرسنل این بیمارستان، جان باخت.

راننده پژو 405 به دلیل شدت جراحات به بیمارستان قائمشهر انتقال یافت و وضعیت عمومی سرنشین دیگر پژو 405 که همسر راننده بوده است، رضایت‌بخش اعلام شده است.

*2زخمی در تصادف خودرو "روآ" و "ال 90" در زیراب

در حادثه دیگری که در منطقه کرد‌ آباد زیراب اتفاق افتاد، خودرو "روآ" با جهت حرکت شیرگاه به سمت زیراب برای فرار از برخورد با خودروی "ال 90" که از روبرو در لاین سبقت قرار گرفته بود به سمت راست منحرف و به پایین جاده سقوط کرد که در این حادثه دو سرنشین "روآ" زخمی شدند به بیمارستان شهدای زیراب انتقال یافتند.

*بررسی وضعیت جاده زیراب

بخشدار زیراب در گفت وگو با خبرنگار فارس سوادکوه با اشاره به تصادف‌های مرگبار در محور سوادکوه و در بخش زیراب، گفت: حوادث جاده‌ای در محور سوادکوه و در بخش زیراب و کشته شدن اهالی در تصادفات آن جای تاسف دارد.

حشمت الله سمیعی، افزود: مسئولان مربوطه باید برای تعریض جاده بالا زیراب تا جوارم و رفع نقاط حادثه‌خیز، اقدامات لازم و سریع انجام دهند.

وی از بررسی ویژه وضعیت محور سوادکوه در بخش زیراب خبر داد و افزود: در نخستین جلسه شورای اداری بخش زیراب، وضعیت محور سوادکوه در بخش زیراب با حضور مسئولان بخش بررسی می‌شود.

انتهای پیام/86015/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول