اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی قبل رخ داد

حادثه رانندگی و جان سپردن یک نفر دیگر در نهارخوران گرگان + تصاویر

براثر سانحه رانندگی در محور نهارخوران گرگان یک نفر جان خود را از دست داد.

حادثه رانندگی و جان سپردن یک نفر دیگر در نهارخوران گرگان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، لحظاتی قبل یک دستگاه سمند که در محور نهارخوران از سمت جنوب به شمال در حرکت بود به دلیل سرعت بالا و ناتوانی در کنترل خودرو پس از برخورد با تیر چراغ برق وسط بلوار بر روی یک دستگاه خودروی تاکسی واژگون شده و سانحه رانندگی دلخراشی را به وجود آورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی که در صحنه واقعه حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در اثر این حادثه متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

محمدرضا کابوسی ادامه داد: علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که در آینده به اطلاع خواهد رسید.

 

ترافیک سنگین در محور نهارخوران گرگان

ترافیک سنگین در محور نهارخوران گرگان

وی همچنین تأکید کرد: از همه هموطنان و همشهریان تقاضا داریم در صورت وقوع هر نوع حادثه و به خصوص حوادث رانندگی به دلیل تسریع در سرعت عمل نیروهای انتظامی و امدادی از توقف و تجمع در محل حادثه خودداری کنند.

این گفته کابوسی در حالی است که به گفته حاضران در صحنه یک نفر از سرنشینان خودروی سمند پس از سانحه رانندگی در خودرو گیر کرده و نتوانست خود را به بیرون بکشد، اما نیروهای امدادی وی را از خودرو خارج کردند و به دلیل ترافیک سنگین و ازدحام مردم، آمبولانس نتوانست خود را به موقع به محل حادثه برساند و این مجروح در صحنه جان خود را از دست داد.

همچنین براثر این ازدحام جمعیت یک درگیری نسبتاً شدید نیز شکل گرفت که پلیس با استفاده از گاز اشک‎آور اقدام به متفرق کردن مردم و خاتمه درگیری شد.

سریعاً صندلی خود را به حالت خوابیده درآوردم و جان خودم را نجات دادم

راننده تاکسی که در این حادثه آسیبی ندید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: در حال رساندن مسافر خود به مقصد بودم که ناگهان پس از شنیدن صدای مهیب دیدم خودروی سمند به تیر چراغ برق برخورد کرد و در حال واژگونی بر روی خودروی من است که سریعاً صندلی خود را به حالت خوابیده درآورده و جان خود را نجات دادم.

وی افزود: خوشبختانه مسافر من که یک خانم بود نیز هیچ آسیبی ندید.

این راننده تاکسی با حالت بسیار ناراحت و بهت‌زده‎ افزود: از طریق رسانه شما از همه کسانی که اقدام به رانندگی می‎کنند، تقاضا دارم مسائل ایمنی و سرعت مطمئنه در رانندگی را رعایت کنند تا هیچ وقت شاهد چنین لحظات دلخراشی نباشیم.

این حادثه ترافیک سنگینی را در محور نهارخوران، بلوار صیاد شیرازی و خیابان‎های اطراف به وجود آورد که با اقدام‎های نیروی انتظامی وضعیت ترافیکی در این منطقه به حالت عادی بازگشته است.

این اتفاق و جان سپردن یکی از هموطنان ما براثر سانحه رانندگی در محور نهارخوران اتفاق تازه و جدیدی نیست و هر چند وقت یکبار شاهد وقوع چنین حوادثی در این خیابان هستیم که باید مسئولان انتظامی و اجرایی شهر تدبیری اساسی و جدی در خصوص جلوگیری از چنین حوادثی را بیندیشند.

انتهای پیام/83004/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول