اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان:

گلستان بعد از خوزستان کمترین میزان تصادفات را داشت

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت: استان گلستان بعد از خوزستان بیشترین کاهش تصادفات نسبت به سال گذشته را در طرح نوروزی داشته است.

گلستان بعد از خوزستان کمترین میزان تصادفات را داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس استان گلستان، سید کاظم موسوی اظهار داشت: برابر اعلام پلیس راهور ناجا در نوروز امسال استان گلستان به لحاظ بیشترین کاهش تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دومین استان کشور بوده است.

وی کسب این موفقیت بزرگ را حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان انتظامی و اتخاذ تدابیر و برنامه‌های مدّون دانست و تصریح کرد: همکاری و تعامل بسیار خوب مردم، سایر دستگاه‌ها و نهادها نیز در کاهش وقوع تصادفات موثر بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت: این موفقیت در شرایطی به دست آمد که برابر آمارهای موجود میزان سفرهای نوروزی به استان گلستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 21 درصد رشد داشته است.

موسوی استان گلستان را به دلیل داشتن مواهب طبیعی بسیار زیبا و همچنین قرار گرفتن در مسیر بارگاه حضرت امام رضا از استان‌های پرتردد کشور برشمرد و بیان داشت: تلاش خواهیم کرد این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیشترین کشته‌های ناشی از تصادفات در سطح جاده‌های استان طی این مدت موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده بوده‌اند، تصریح کرد: با وجود اعمال قانون و تلاش‌های فرهنگی و آموزشی صورت گرفته آمار کشته‌های موتورسیکلت در گلستان همچنان نگران‌کننده است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های پلیس راه در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی موتورسیکلت‌سواران ابراز امیدواری کرد که با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها میزان کشته‌های ناشی از تصادفات موتورسیکلت در سطح استان را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول