اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون ملی وسیاست خارجی مجلس:

هیچ جناح سیاسی نباید نسبت به موضوع انتخابات بی‌تفاوت باشد

عضو کمیسیون ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: هیچ جناح سیاسی در کشور نباید به موضوع انتخابات بی‌تفاوت باشد.

هیچ جناح سیاسی نباید نسبت به موضوع انتخابات بی‌تفاوت باشد

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نگاه رهبر معظم انقلاب به انتخابات اظهار کرد: ایشان بر این نکته تاکید داشتند که همه‌ جناح‌های سیاسی در انتخابات حضور پر شور و پر رنگ داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات یک موضوع مهم در راستای پیشرفت کشور است، افزود: هیچ جناح سیاسی در کشور نباید نسبت به موضوع مهم انتخابات بی‌تفاوت باشد و مایه فراهم شدن خوشحالی دشمنان را فراهم کند.

نماینده مردم شهرضا ادامه داد: مهم‌ترین موضوع در انتخابات، شرکت حداکثری مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح و ساختن ایرانی اسلامی است.

وی گفت: امسال نیز همانند انتخابات‌های گذشته بیش از 40 میلیون نفر در انتخابات شرکت خواهند کرد.

حیدرپور تاکید کرد: از خداوند می‌خواهیم بار دیگر با انتخاب مردم فرد دیگری از این جناح سیاسی که مطیع کامل ولایت فقیه، دارای مدیریت کافی برای اداره کشور و اصلح هستند به این  مکان راه پیدا کند.

وی تصریح کرد: ما علاقمندیم از میان ائتلاف 2 + 1 شخصی که از همه آنها مطیع‌تر به ولایت فقیه، کارآمد و مدیر است و وجود خویش را وقف مردم کرده، سکان‌دار دولت آینده باشد.

عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مردم باید به سخنان رهبری که در جمع زائران مشهد در مورد شرایط یک رئیس جمهور فرمودند توجه کامل داشته باشند تا با دقت بیشتری اهتمام به انتخاب کاندیدای اصلح اقدام کنند.

وی بابیان اینکه دولت آینده باید وسعت کاری دولت نهم و دهم و حتی بیشتر از آن را داشته باشد، ادامه داد: این دولت باید از نقاط ضعف دولت نهم ودهم به دور باشد.

حیدرپور گفت: دولت نهم ودهم از جریان اصولگرایی اصیل خارج شده و این مسئله به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: ملت ایران باری دیگر در خرداد ماه جاری حماسه‌ی بزرگ سیاسی را خلق می‌کنند و چشم طمع دشمن را نسبت به آب و خاک این سرزمین کور خواهند کرد.

انتهای پیام/2301/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول