اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

احداث 5 هتل و مرکز اقامتی - رفاهی در خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت : پنج هتل و مرکز اقامتی و رفاهی در خلخال احداث می‌شود.

احداث 5 هتل و مرکز اقامتی - رفاهی در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جریان بازدید از محل ساخت این هتل‌ها و مراکز اقامتی در خلخال اظهار داشت: پنج هتل  و مجموعه اقامتی و رفاهی با زیرساخت‌های سالن‌های پذیرایی، پد بالگرد و سایر امکانات در شهر خلخال و همچنین خروجی شهر خلخال در روستای اندبیل، روستای گردشگری خمس و خوجین و منطقه گردشگری ازناو با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی از بانک ملی و بانک‌های عامل خواست تا تسهیلات لازم اختصاص یافته از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را برای ساخت هتل و اماکن اقامتی در اسرع وقت پرداخت کنند تا پروژه ها در سریع‌ترین زمان به اتمام برسد.

محمدی گفت: با افزایش 15 درصدی ورود مسافر و گردشگر در سال 92 به خلخال انتظار می‌رود مجموعه‌ هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های در دست ساخت بتواند رضایت مردم را جلب کند.

فرماندار شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با توجه به این موضوع که فصل کاری در خلخال محدود بوده و در آستانه فصل آغاز ورود گردشگران از مناطق مختلف کشور برای استفاده از طبیعت زیبای خلخال قرار داریم امیدواریم پیمانکاران طرح‌های مورد نظر با سرعت کار را به جلو ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال همچنین در بازدید از مصلی شهرستان خلخال نیز یادآور شد: سرویس‌های بهداشتی و وضو‌خانه مصلی تا یک ماه آینده برای رفاه نمازگزاران تکمیل شده و در اختیار نمازگزاران قرار می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: طبقه زیرزمین مصلی خلخال از سال گذشته برای برگزاری نماز جمعه شهرستان خلخال آماده شده و نماز جمعه همچنان با حضور پر شور مردم خلخال در محل مصلی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/62008/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول