اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

سند سلامت استان کرمان تهیه شود

استاندار کرمان گفت: سند سلامت استان کرمان به منظور ارائه بهتر خدمات تهیه شود.

سند سلامت استان کرمان تهیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پنجشنبه شب در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: طی سال گذشته در حوزه سلامت فعالیت‌های خوبی صورت گرفت و امیدواریم در سال جاری نیز به خوبی پیش برود.

وی بیان داشت: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های ارزوئیه و کوهبنان در سال جاری حوزه درمان با فعالیت‌های بیشتر و بهتری روبه‌رو است.

نجار با تاکید بر تهیه سند سلامت استان به عنوان یکی از موارد ضروری در ارائه خدمات بهتر حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: پزشک خانواده نیز از موارد ضروری است که باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

استاندار کرمان افزود: حضور بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان می‌تواند اثرات مثبتی را به همراه داشته باشد تا خدمات و رسیدگی‌ها بهتر صورت گیرد.

نجار با اشاره به اینکه استان کرمان به لحاظ امکانات پزشکی و کادر درمانی از ظرفیت و استعدادهای خوبی برخوردار است، خاطر نشان کرد: اطلاع‌رسانی‌های بیشتری باید در زمینه حوزه پزشکی کرمان صورت گیرد تا مردم اطلاع دقیق از خدمات پزشکی در کرمان داشته باشند.

انتهای پیام/80017/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول