اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

تصویب سند راهبردی کمیته تخصصی هویت جوانان چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری از تصویب سند راهبردی کمیته تخصصی هویت جوان این استان خبر داد.

تصویب سند راهبردی کمیته تخصصی هویت جوانان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این استان اظهار کرد: نیروی انسانی به ویژه جوانان بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور هستند، برهمین اساس لازم است برای پرداختن به هویت جوانان، تکیه بر ظرفیت‌ها و نیروهای خردی و جمعی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی با اشاره به تصویب سند راهبردی کمیته تخصصی هویت جوان این استان، گفت: آگاهی از گذشته و هویت ملت ایران بستر توسعه و پیشرفت ملت ایران است، برهمین اساس جوانان باید بدانند در چه گذشته‌ای زندگی می‌کرده‌اند و افق آینده‌اش چیست.

عنابستانی الگوسازی را یک راهکار اصلی برای هویت سازی جوانان دانست و خاطرنشان کرد: اعتماد آفرینی برای آینده باید در استراتژی‌های هویت‌سازی جوانان که یک نیاز است، قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تقریبا بیکاری در حوزه جوانان دو برابر متوسط بیکاری در استان است، گفت: اشتغال یکی از مباحث مورد توجه در حوزه جوانان است که باید تلاش جدی به‌منظور رسیدگی در راستای رفع بیکاری جوانان صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آموزش‌ها متناسب با اشتغال جوانان نیست، افزود: باید آموزش‌ها متناسب با نیاز اشتغال جامعه باشد، برهمین اساس باید ساختارهایی در جامعه با توجه به اشتغال و آموزش آنها طرح‎ریزی شود.

عنابستانی با اشاره به اینکه در استان هنوز فرهنگ کارآفرینی نهادینه نشده است، گفت: جوانان باید به جای اینکه منتظر استخدام‌های دولتی شوند، به دنبال ایجاد یک شغل باشند تا از فرصت‌های جامعه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/68006/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول