اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آمادگی انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد برای خون‌رسانی به زلزله‌زدگان

رئیس سازمان انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد بر آمادگی این سازمان برای خون‌رسانی به مصدومان زلزله اخیر بوشهر تأکید کرد.

آمادگی انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد برای خون‌رسانی به زلزله‌زدگان

رستم حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تسلیت درگذشت شماری از هموطنانمان در زلزله اخیر بوشهر اظهار کرد: سازمان انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد آماده کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی در استان بوشهر و ارسال خون به آسیب‌دید‌گان است.

رئیس سازمان انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بدو بروز این حادثه تأثربرانگیز با رئیس سازمان انتقال خون بوشهر تماس گرفته و آمادگی این استان را برای خون‌رسانی به مردم آسیب‌دیده در این زلزله اعلام کردم، افزود: سازمان انتقال خون به لحاظ ذخایر خون خود هیچ مشکلی ندارد و این ذخایر مازاد بر نیاز هستند.

وی تأکید کرد: آماده‌ایم تا در صورتی که زلزله‌زدگان این منطقه به خون نیاز داشته باشند به کمک آن‌ها بشتابیم.

حسن‌زاده عنوان کرد: منابع و ذخایر خون‌های اهدایی در این سازمان به اندازه‌ای است که می‌توان نیاز آسیب‌دیدگان مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی در استان بوشهر را به خون و فرآورده‌های خونی تأمین کرد.

رئیس سازمان انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مردم این استان خواست تا آمادگی لازم برای اهدای خون بیشتر را داشته باشند و در این روزها با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون در سراسر استان خون خود را اهدا کنند.

حسن‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به روحیه نوع‌دوستی و ایثارگری مردم کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: میزان اهدای خون در این استان به نحوی است که در هنگام بروز بحران، توان مدیریت اوضاع به لحاظ خون‌رسانی و تأمین نیازها وجود دارد.

این مسئول در کهگیلویه و بویراحمد، انتقال خون را سازمانی عام‌المنفعه خواند که در هنگام نیاز و حادثه به انسان‌ها حیات و زندگی می‌بخشد.

حسن‌زاده بر آمادگی این سازمان برای خون‌رسانی به انسان‌های مصدوم در زلزله اخیر شهرستان بوشهر تأکید کرد.

گفتنی است؛ اهدای خون علاوه بر جنبه انسان‌دوستانه آن نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی انسان‌ها و کنترل فشار و غلظت خون را دارد.

انتهای پیام/82005/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول