اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) خبر داد

تهیه و توزیع غذای گرم روزانه برای زلزله‌زدگان توسط سپاه

فرمانده سپاه امام صادق (ع) گفت: با توجه به اینکه مردم زلزله دیده نیازمند مواد غذایی گرم بودند، تهیه، پخت و تقسیم غذای گرم را به صورت روزانه برای یک‌هزار نفر در دستور کار قرار دادیم.

تهیه و توزیع غذای گرم روزانه برای زلزله‌زدگان توسط سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح الله جمیری در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی اظهار داشت: سپاه و بسیج استان بوشهر از ابتدای وقوع این حادثه سهمگین با حضور در مناطق زلزله زده و تشکیل قرارگاه پشتیبانی امداد و نجات سپاه استان به ارائه خدمات به مردم آسیب دیده پرداخت.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) افزود: این قرارگاه که متشکل بود از معاونت عملیات سپاه استان، گروه‌های امداد و نجات گردان‌های عاشورا و واکنش سریع از سراسر استان در اولین اقدام خود به کمک مصدومین شتافتند.

وی با بیان اینکه هوا رو به تاریکی بود و در شب مردم مصیبت دیده نیازمند ارزاق عمومی بودند، تمام نیروهای ما در کنار سایر امدادگران به رساندن مایحتاج عمومی به دست مردم پرداختند.

وی در خصوص امداد و نجات مصدومین اضافه کرد: ما با توجه به تجربه ای که در سال های گذشته در مانورهای امداد و نجات داشتیم و همچنین تجربه موفق خود در رزمایش 20 هزار نفری «الی بست المقدس» توانستیم در کمترین زمان ممکن در مناطق زلزله زده حضور یافته و به امداد رسانی بپردازیم.

جمیری خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی در کنار امداد رسانی، تأمین امنیت مناطق بود که با ساماندهی نیروها و مشخص کردن اکیپ‌های امنیتی این مهم نیز به خوبی تحقق یافت.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) همکاری با بیمارستان‌های خورموج و بوشهر در جهت تأمین پرستار و تهیه دارو از طریق بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه استان را از دیگر اقدامات مؤثر این سپاه عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم زلزله دیده نیازمند مواد غذایی گرم بودند، تهیه، پخت و تقسیم غذای گرم را به صورت روزانه برای هزار نفر در دستور کار قرار دادیم که هر روز یکی از نواحی مقاومت بسیج ما مأمور به انجام این کار مهم هستند.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول