اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آماد و پشتیبانی سپاه امام صادق(ع) خبر داد

ارسال یک هزار تخته پتو و 10 هزار کنسرو از سوی سپاه به زلزله‌زدگان

معاون آماد و پشتیبانی سپاه امام صادق(ع) از ارسال یک‌هزار تخته پتو، 10 هزار کنسرو، 60 تخته چادر گروهی، 100 عدد چراغ قوه و فانوس به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی خبر داد.

ارسال یک هزار تخته پتو و 10 هزار کنسرو از سوی سپاه به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، تورج دشمن زیاری در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده دشتی گفت: به همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه امام صادق(ع) یک دستگاه نانوایی سیار در منطقه زلزله زده شهر شنبه استقرار یافت.

وی گفت: با توجه به اینکه یکی از ملزومات اصلی مردم در مناطق زلزله‌زده رساندن نان گرم و تازه به دست آنان است، معاونت آماد و پشتیبانی سپاه امام صادق(ع) با استقرار یک دستگاه نانوایی سیار در شهر شنبه به پخت 5 هزار قرص نان به صورت روزانه همت گمارد که بحمدالله تا کنون توانسته است یکی از دغدغه‌های مردم را مرتفع کند.

دشمن زیاری تصریح کرد: ارسال یک‌هزار تخته پتو، 10 هزار کنسرو، 60 تخته چادر گروهی، 100 عدد چراغ قوه و فانوس، 100 رشته لامپ، 200 متر کابل برق، 6 دستگاه ژنراتور برق اضطراری، 4 دستگاه کامیون و ... از جمله کمک‌های ارسالی این معاونت به مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی بوده است.

انتهای پیام/66006/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول