اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

زیلایی همچنان گرفتار محرومیت است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همه خدماتی که نظام جمهوری اسلامی داشته باید اذعان کرد که محرومیت در زیلایی همچنان در حد بالایی وجود دارد.

زیلایی همچنان گرفتار محرومیت است

سیدحسین صابری در حاشیه بازدید خود از منطقه محروم زیلایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: هر هفته از مناطق مختلف استان به خصوص مناطق محروم که در اولویت هستند بازدید می‌کنیم و معتقدیم که باید مشکلات مردم را به جای پشت میز نشینی و توجه به گزارش‌ها، از نزدیک لمس کرد.

وی گفت: در منطقه زیلایی از پروژه‌های راهسازی، پرورش ماهی، آب آشامیدنی، دبیرستان نیمه‌تمام بردپهن و کارخانه آسفالت و شن و ماسه منطقه و جاده شبلیز به جلاله‌ها در روستاهای منطقه بازدید به عمل آمد که مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دادیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بر همین اساس از روستاهای شبلیز، سرتنگ زیرنا، پوله، گراب پوله، بالرود چاهن، سر قلعه گرگر، موشمی‌های علیا و سفلی بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در این بازدیدها با مشکلات عدیده آن‌ها از جمله در بحث آب آشامیدنی و کمبود فضای آموزشی آشنا شدیم و تصمیماتی نیز در همین زمینه اتخاذ شد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این مناطق اشاره کرد و گفت: منطقه زیلایی استعدادها و فرصت‌های تفریحی، گردشگری، کشاورزی، شیلات و سایر فرصت‌های خوب دیگر را دارد که باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

صابری عمق محرومیت در این منطقه را زیاد دانست و گفت: باید به یاری یکدیگر و همت و تلاش مضاعف مسئولان همه برای رفع محرومیت در این منطقه و سایر مناطق محروم استان دست در دست هم دهیم.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول