اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر یادواره شهدای فاطمی خراسان‌رضوی خبر داد

دیدار فعالان فرهنگی با خانواده شهدای مفقود‌الاثر خراسان‌رضوی

دبیر یادواره شهدای فاطمی خراسان‌رضوی گفت: از 19 فروردین ماه 10 گروه شامل مداحان، راویان و جمعی از فعالان فرهنگی دفاع مقدس به خانواده‌های شهدای مفقود‌الاثر مشهد مقدس مراجعه و از آنها دعوت به حضور در یادواره شهدای فاطمی می‌کنند.

دیدار فعالان فرهنگی با خانواده شهدای مفقود‌الاثر خراسان‌رضوی

جواد قربانپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: 700 شهید مفقودالاثر در خراسان‌رضوی وجود دارد که 300 شهید متعلق به مشهد مقدس است.

دبیر یادواره شهدای فاطمی افزود: برای بزرگداشت و تکریم این شهدا و خانواده‌های آنان مراسمی با عنوان یادواره شهدای فاطمی همزمان با سالگرد شهدای گمنام در استان خراسان‌رضوی و در شهرهای مشهد، نیشابور، تربت‌جام و تربت حیدریه برگزار می‌شود.

قربانپور خاطرنشان کرد: از 19 فروردین ماه 10 گروه شامل مداحان، راویان و جمعی از فعالان فرهنگی دفاع مقدس به خانواده‌های شهدای مفقود‌الاثر مشهد مقدس مراجعه و از آنها دعوت به حضور در این یادواره می‌کنند.

وی اذعان کرد: گروه‌بندی داوطلبان برای دعوت خانواده معظم شهدا به پایان رسیده اما علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به خیابان امام رضا، امام رضا 28، قرارگاه ولی‌امر در گروه‌ها ثبت‌نام کنند.

دبیر یادواره شهدای فاطمی خراسان‌رضوی با بیان اینکه این یادواره در سال 87 نیز برگزار شده، تصریح کرد: یادواره شهدای فاطمی در امسال با حضور حاج سعید قاسمی و دو شاعر آیینی کشور محمد سهرابی و سیدحمید برقعی برگزار و در پایان به قید قرعه چند سفر کربلا به خانواده شهدا اهدا می‌شود.

دبیر یادواره شهدای فاطمی خراسان‌رضوی یادآور شد: یادواره شهدای مفقود‌الاثر در شام شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد سجاد واقع در بلوار سجاد مشهد بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70022/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول