اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

نمایندگان مجلس حرمت اعضای شوراها را حفظ کنند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس بر تعامل شوراها با نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید حرمت اعضای شوراها را حفظ کنند.

نمایندگان مجلس حرمت اعضای شوراها را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدمهدی رهبری املشی ظهر امروز در گردهمایی اعضای هیئت‌های نظارت بر چهارمین انتخابات شورای اسلامی گیلان اظهار کرد: برگزاری با شکوه انتخابات در حفظ حیثیت نظام تاثیرگذار است.

وی انتخابات را موجب رقم خوردن سرنوشت نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات اعتبار نظام را در دنیا ارتقا می‌دهد.

رهبری املشی قانون را ملاک عملکرد هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراها خواند و تصریح کرد: قانون باید برای هیئت‌های اجرایی و نظارت ملاک عمل باشد.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان با بیان اینکه مجلس بر برگزاری انتخابات شوراها نظارت می‌کند، بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس نقش موثری در انتخابات دارند و تعامل هیئت‌های اجرایی با آنها بسیار مهم است.

* اعضای شوراها نباید مخالف نماینده مردم باشند

وی نمایندگان مجلس را منتخبان مردم دانست و اظهار کرد: هیچکدام از اعضای شوراهای شهر و روستا نباید مخالف نمایندگان مجلس باشند.

رهبری املشی با تاکید بر حفظ حرمت اعضای شوراها توسط نمایندگان مجلس، اذعان کرد: اعضای شوراها نباید بر خلاف قانون عمل کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس خواستار تعامل اعضای شوراها با نمایندگان مجلس شد و تصریح کرد: صلاحیت افراد در شوراهای اسلامی در چارچوب قانون بررسی می‌شود.

* شورای رشت حیثیت گیلان را خدشه‌دار کرده است

وی با بیان اینکه حیثیت افراد در تایید صلاحیت‌ها نباید مخدوش شود، اضافه کرد: شوراهای گیلان نمای خوبی در کشور ندارند به‌ویژه اینکه شورای شهر رشت حیثیت استان را خدشه‌دار کرده است.

رهبری املشی کشاندن مردم به پای صندوق‌های رای را حماسه سیاسی نامید و گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که مردم در انتخابات سال جاری حضوری پر شکوه دارند.

انتهای پیام/84001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول