اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جواد‌آباد:

ولایت فقیه مورد تأیید وجود اقدس بقیةالله (عج) است

امام جمعه جوادآباد با اشاره به اینکه ولایت فقیه مورد تأیید وجود اقدس بقیةالله (عج) است، گفت: زندگی در پناه ولایت یک توفیق الهی است.

ولایت فقیه مورد تأیید وجود اقدس بقیةالله (عج) است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه ‌سیاسی ـ حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری مردم را به حماسه اقتصادی دعوت کردند، بنابراین مردم هم باید با تلاش مضاعف در زمینه اقتصاد به این ندای رهبری معظم انقلاب لبیک بگویند.

امام جمعه جوادآباد با تأکید بر تأمل در کلمه حماسه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب مردم را به حماسه اقتصادی دعوت کرده‌اند و باید در خود کلمه حماسه تأمل کرد، در حماسه عنصر قداست و عنصر هدفمندی خاص وجود دارد.

حسینی با اشاره به اینکه بیش از 30 سال از انقلاب ما گذشته است، تصریح کرد: 30 سال انقلاب اسلامی ایران هم برای خودمان و هم برای سایر ملت‌های مسلمان انبار تجربه است.

* پیروزی در حماسه سازندگی و دفاع مقدس

وی با اشاره به پیشینه ملت غیور ایران اسلامی گفت: ما در دو عرصه حماسه سازندگی و هم در عرصه حماسه دفاع مقدس پیروز شدیم.

*تقوا و خداخواهی جوانان محور پیروزی‌های ملت ایران اسلامی

امام جمعه جوادآباد، محورهای پیروزی ملت غیور ایران را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: تقوا، دیانت و خداخواهی جوانان محور پیروزی‌های ما در این دو عرصه حماسه بود، جوانان ما متدین بودند، به طوری که از کسب‌وکار و درآمد شخصی خود دست کشیدند و در حوزه جهاد و سازندگی نیز روز و شب فعالیت کردند.

حسینی ادامه داد: دین و ایمان جوان‌های ما و باورمندی این قشر نسبت به جهان و اهل‌بیت پیامبر مکرم اسلام (ص) باعث پیروزی ما شد.

* فرمان ولی‌امر مسلمین دستور و رهنمود امام زمان(عج) است

 وی با تأکید بر توجه به محورهای تقوا و خداخواهی در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی یادآور شد: تجلی حماسه سیاسی ملت عزیز ما در روز انتخابات با حضور حداکثری است.

امام جمعه جواد‌آباد، فرمان ولی امر مسلمین را دستور و حجت امام زمان(عج) دانست و گفت: این عوامل باید اجرا شوند، چراکه رهنمودهای رهبری حلال مشکلات زندگی اجتماعی، سیاسی و ملی ما است.

*رهبر معظم انقلاب، ذخیره الهی برای جهان بشریت

 حسینی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب یک ذخیره الهی برای ایران و جهان بشریت است، متذکر شد: اندیشه‌های مقام معظم رهبری سالها از زمان جلوتر است و زندگی در پناه ولایت برای ما یک توفیق است.

امام جمعه جوادآباد در ادامه بیان داشت: اگر ما از این نعمت مدیریت دوراندیشی رهبری در این نظام برخوردار نبودیم، دشمن نظام و انقلاب ما را از بیخ و بن کنده بود.

* ولایت فقیه مورد تأیید وجود اقدس بقیةالله (عج) است

حسینی ولایت فقیه را لطف خدا دانست و گفت: رهبری تأیید وجود اقدس بقیة‌الله‌الاعظم (عج) است. آن روز امام زمان(عج) به ما دستور دادند بروید سراغ مجتهد جامع‌الشرایط، اینها حجت من هستند.

امام جمعه جوادآباد در پایان تصریح کرد: مگر می‌شود آدم حجت امام زمان (عج) باشد و وجود اقدس بقیةالله (عج) با امداد غیبی او را تأیید نکند، اینها مورد تأیید امام زمان (عج) هستند.

انتهای پیام/2462/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول