اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار یزد:

ساز و کار مناسب برای حضور پرشکوه مردم در انتخابات در اولویت است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: آنچه در انتخابات پیش رو، مدنظر ماست، این است که ساز و کار مناسبی را در پیش بگیریم تا مردم با شور و شوق در انتخابات شرکت کنند.

ساز و کار مناسب برای حضور پرشکوه مردم در انتخابات در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامحسین دشتی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست اعضای ستاد انتخابات استان یزد با خبرنگاران اظهار داشت: عمل به قانون در انتخابات، یکی از وظایف اصلی ستادهای انتخاباتی است و تحقق این مهم، شرایط حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: کارشناسان علوم اجتماعی، انتخابات را بهترین وسیله رشد و بالندگی یک کشور می‌دانند و از آن به عنوان سرمایه اجتماعی و اقتصادی یاد می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد یادآور شد: انتخابات همچنین توزیع مناسب قدرت بین اقشار مختلف را به دنبال خواهد داشت و در مجموع برگزاری انتخابات، نماد مشروعیت و مقبولیت نظام است.

دشتی عنوان کرد: وقتی انتخابات به صورت منظم و مرتب انجام می‌شود، بهترین وسیله نمایاندن مردم سالاری است و حضور و نظم و برنامه‌ریزی، نشان دهنده حمایت مردم از نظام است.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات، کاندیداها خود را در معرض دید و انتخاب مردم قرار می‌دهند و زمینه‌ساز رقابت سالم بین تشکل‌های سیاسی و فکری می‌شوند.

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شهر و روستا عنوان کرد: از 21 فروردین تا دوم اردیبهشت، داوطلبان انتخابات شوراها ثبت‌نام خود را آغاز می‌کنند که در یزد شوراهای استان، 38 مورد، شوراهای شهر 21 مورد و حوزه‌های انتخابیه 21 مورد خواهد بود.

وی یادآور شد: انتخابات در استان یزد توسط 20 هزار نفر مدیریت، نظارت و اجرا خواهد شد که این افراد از نیروهای مردمی و مورد اعتماد هستند و در روز انتخابات، پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند.

دشتی از رسانه‌ها نیز خواست تا در روز انتخابات، بلوغ عمیق سیاسی مردم را به ویژه در استان یزد به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: همه ساز و کارهای امنیتی برای برگزاری انتخابات خوب در استان یزد فراهم شده است.

وی تاکید کرد: جلسات آموزشی برای برگزارکنندگان انتخابات در راس امور ستاد انتخابات استان یزد قرار گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد از خواص جامعه و اقشار مختلف مردم یزد خواست تا حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند و برای برگزاری انتخاباتی در شأن نظام اسلامی، انتقادات و پیشنهادات خود را به ستادهای انتخاباتی ارائه دهند.

در این نشست، جانشین ستاد انتخابات استان یزد و فرماندار یزد نیز به ارائه برنامه‌های خود برای 24 خرداد پرداختند.

انتهای پیام/2464/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول