اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

مردم در انتخابات 24 خرداد حماسه‌آفرینی می‌کنند

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه تجلی حماسه سیاسی حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است گفت: بی‌تردید مردم با حضور پرشور خود در انتخابات خرداد امسال حماسه می‌آفرینند.

مردم در انتخابات 24 خرداد حماسه‌آفرینی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمود احمدی‌بیغش پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: مردم متعهد و وظیفه‌شناس خراسان شمالی حماسه سیاسی را در دفاع از اصل نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه تعبیر می‌کنند که بی تردید نمونه بارز آن را در انتخابات خرداد ماه سال جاری مشاهده خواهیم کرد.

وی همچنین با برشمردن وضعیت سیاسی کشورهای سوریه و  کره شمالی تصریح کرد: همه اذعان داریم که هدف دشمن از ایجاد بحران در این کشورها بهانه‌ای برای رسیدن به ایران است.

احمدی بیغش جنگ دشمن با ایران را جنگ اعتقادی دانست و تاکید کرد: این اعتقادات مردم ایران اسلامی است که بدخواهان نظام را به انفعال و عصبانیت کشانده است.

وی گفت: اگر شخصی در این اندیشه باشد که تغییر در اصول اعتقادی مردم ایران در دست دولت‌هاست در باوری غلط به سر می‌برد، دنیا باید بداند که اصول اعتقادی مردم ما بسته به اندیشه‌های ولایی آنان و عزت خون شهداست.

استاندار خراسان شمالی مسئولان نظام را امانتداران مردم خواند یادآور شد: بی گمان با زنده بودن روحیه همکاری و تعامل متقابل میان آنها سلسله توسعه و پیشرفت رقم می‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی شایستگی و ظرفیت پیشرفت بیش از پیش را دارد، گفت: سفر رهبر فرزانه انقلاب به  خراسان شمالی همچون نقطه عطفی برای این منطقه بود که به یقین بسیاری از موفقیت‌های این استان را مرهون این سفر بابرکت هستیم.

دبیر ستاد توسعه مردمی خراسان شمالی تقویت ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری را لازمه پیشرفت استان دانست و به ارائه طریق جهت رسیدن به این مهم پرداخت.

محمد حسین انصاری‌مود با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: رسالت مردم خراسان شمالی در این واقعه مهم خطیرتر و حساس‌تر از  سابق است.

دبیر ستاد توسعه مردمی استان دلیل آن را نگاه ویژه رهبری نسبت به بصیرت و تعهد مردم این خطه دانست.

به گزارش فارس، در این نشست هر یک از اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود در ابعاد مختلف توسعه استان پرداختند.

انتهای پیام/63002/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول