اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته توسط ستاد دیه فارس صورت گرفت

آزادی 541 زندانی جرایم غیرعمد در فارس

مدیرعامل ستاد دیه فارس گفت: در سال گذشته 541 زندانی جرایم غیرعمد با پرداخت بیش از 122 میلیارد ریال، از زندان‌های این استان آزاد شدند.

آزادی 541 زندانی جرایم غیرعمد در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، سید رضا اسکندری اظهار داشت: اصل بدهی این زندانیان بیش از 539 میلیارد ریال بوده و ستاد دیه با پرداخت 23 درصد از آن، این افراد را آزاد کرده است.

این مسئول افزود: 73 درصد از کل بدهی زندانیان نیز با تلاش ستاد دیه و شوراهای حل اختلاف توسط شاکیان بخشیده شده و چهار درصد از کل بدهی آنها نیز از منابعی ماند شرکت‌های بیمه، تقسیط توسط دادگاه‌ها، نقدینگی زندانیان و... تأمین شده است.

مدیرعامل ستاد دیه فارس گفت: از کل زندانیان آزاد شده، 343 نفر معادل 63 درصد دارای محکومیت مالی در جرایم غیرکلاهبرادری و 198 نفر نیز محکومیت دیه در جرایم غیرعمد داشته‌اند.

وی اضافه کرد: ستاد دیه استان فارس منابع استانی خود را از طریق کمک‌های موردی ویژه و همچنین برگزاری گلریزان‌ها و سایر کمک‌های متفرقه در طول سال جمع‌آوری می‌کند و در سال گذشته 13 میلیارد و 179 میلیون و 860 هزار ریال را از محل گلریزان جمع‌آوری کرد که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه در سال 90 32 درصد افزایش داشته است.

به گزارش فارس، خیران  استان فارس می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به حساب شماره 10/11991199 جام بانک ملت در امر خداپسندانه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد شرکت کنند و یا از طریق شماره کارت 6104337770030961 بانک ملت کمک‌های نقدی خود را انتقال به کارت دهند.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول