اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو

2 تکواندوکار قزوینی بخت حضور در تیم ملی را از دست دادند

با انجام رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان، دو تکواندوکار نوجوان قزوینی مقابل رقیبان خود تن به شکست دادند و از اردوی تیم ملی حذف شدند.

2 تکواندوکار قزوینی بخت حضور در تیم ملی را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان سومین مرحله رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان که به منظور حضور در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی نوجوانان آسیا با حضور 27 هوگوپوش برتر ایران به صورت دوره‌ای در خانه تکواندوی قزوین برگزار شد، عماد کریمی و فردین سخاوت‌فر تکواندوکاران وزن‌های چهارم و هفتم استان قزوین با شکست مقابل رقیبان از حضور در مرحله بعدی اردوی تیم ملی بازماندند.

در جریان برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان عماد کریمی مقابل جواد امیری و فرزاد عاشورزاده از مازندران تن به شکست داد تا نتواند در جمع 10 تکواندوکار راه یافته به مرحله بعدی اردوی تیم ملی راه پیدا کند.

اما فردین سخاوت‌فر دیگر تکواندوکار شایسته این استان نیز که در وزن هفتم روی شیاپ چانگ رفته بود، مقابل رامین حسین قلی‌زاده از البرز شکست خورد تا نتواند در جمع اردونشینان باقی بماند.

اما در جریان برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان حسین حیدری در وزن نخست، رضا یعقوبی در وزن دوم، کامران امانلو و نیما معظمی در وزن چهارم و ابوالفضل احمدی و وحید آشنا در وزن نهم نیز با شکست مقابل رقیبان از اردوی تیم ملی خط خوردند.

در نهایت 10 تکواندوکار برتر رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان کشورمان، جواز حضور در مرحله بعدی اردوی تیم تکواندوی نوجوانان کشورمان را کسب کردند.

انتهای پیام/77004/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول