اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

اجرای سوگواره «عروس آسمان» در ایام فاطمیه در بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: به مناسبت ایام فاطمیه، گروه نمایشی «دستان گویا» سوگواره «عروس آسمان»را در بوشهر اجرا می‎کنند.

اجرای سوگواره «عروس آسمان» در ایام فاطمیه در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع ظهر امروز در نشست برنامه‎ریزی آیین شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: گروه نمایشی دستان گویا سال گذشته نیز در استان برنامه اجرا کردند که با استقبال خیلی خوب اقشار مختلف مواجه شد.

زارع بر اطلاع رسانی گسترده در سطح شهر و همچنین پخش تیزر از صدا و سیما تاکید کرد و افزود: باید با همکاری و هماهنگی از این برنامه معنوی نهایت استفاده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: باتوجه به تاکید استاندار محترم مبنی بر برگزاری باشکوه مناسبت‎های ملی و مذهبی، ویژه برنامه‎های ایام فاطمیه، نیز باید باشکوه و متناسب با این ایام برگزار شود.

وی اضافه کرد: برنامه‎های فرهنگی که در چند ماه اخیر در استان برگزار شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده است و امیدواریم با اطلاع رسانی مناسب آیین ایام فاطمیه، نیز با کیفیت مطلوب و گسترده در استان به ویژه در مرکز استان برگزار شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: استاندار محترم تاکید زیادی بر شرکت مدیران و کارکنان در آیین های مذهبی و ملی به منظور تحکیم بنیان خانواده دارد.

محمدصادق هاشمی افزود: اجرای گروه نمایش دستان گویا در ایام فاطمیه در بوشهر به گونه ای برنامه ریزی شود که همه مدیران و کارکنان با خانواده از این برنامه بهره ببرند.

وی با تاکید بر ترغیب خانواده ها برای حضور در این برنامه بیان کرد: این برنامه هم مراسمی مذهبی و هم حرکتی برای تحکیم بنیان خانواده محسوب می شود.

در این نشست مقرر شد گروه دستان گویا در ایام فاطمیه به مدت سه شب سوگواره «عروس آسمان» را در مجتمع 9 دی بوشهر اجرا کنند.

انتهای پیام/66007/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول