اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی

برداشت غیرمجاز از عابر بانک سارق را گرفتار کرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی گفت: سارقی که پس از سرقت کیف حاوی مدارک یک شهروند با در دست داشتن کارت عابربانک و رمز آن حساب فرد را خالی کرده بود دستگیر شد.

برداشت غیرمجاز از عابر بانک سارق را گرفتار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحسن عرفانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو شکایات فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز 30میلیون ریال از حساب بانکی‌ فردی، کارشناسان پلیس فتا بلافاصله تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که در پی سرقت کیف حاوی مدارک این فرد، کارت عابربانک به همراه رمز آن داخل کیف بوده که سارق بلافاصله بعد از سرقت با در اختیار داشتن کارت عابربانک و رمز آن؛ حساب وی را خالی کرده است.

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا بلافاصله با استعلامات انجام گرفته از مبادی ذی‌ربط و تحقیقات فنی متهم را طی مدت کوتاهی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقامات قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

عرفانی بیان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده در ابتدا متهم منکر هرگونه سرقتی بود اما با مشاهده دلایل و شواهد فنی پلیس لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد که در حال حاضر متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شده است.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ‌گاه رمز عابربانک خود را همراه کارت عابر بانکی خود قرار ندهند و در صورت لزوم آن را در مکان دیگری نگهداری کنند و در صورت سرقت یا مفقودیت کارت عابربانک بلافاصله متصدیان بانک را مطلع تا جلوی حساب شما را مسدود کنند.

 سردسته باند حرفه‌ای سرقت‌های خیابانی در مشهد دستگیر شد

 در ادامه احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد نیز‌ اظهار کرد: با اعلام چندین فقره گزارش سرقت لوازم و قطعات خودرو در مناطق مختلف مشهد، طرح ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار تیم‌های آگاهی کلانتری مشهد قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: افسران آگاهی کلانتری خواجه‌ربیع در این عملیات گسترده به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی اعضای یک باند حرفه‌ای شد.

کریمی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی مخفیگاه متهمان را در محدوده بولوار بهمن به طور کاملا نامحسوس تحت نظر قرار دادند و شب گذشته پس از تکمیل تحقیقات پرونده، محل مورد نظر را پاکسازی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: در این اقدام ضربتی زنی 42 ساله معروف به آذر که سردسته باند بود و سه مرد جوان از همدستانش دستگیر و در بازرسی از محل مقادیر زیادی لوازم و قطعات مسروقه خودروهای سواری کشف شد.

‌انتهای پیام/70018/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول