اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

تاکنون حادثه امنیتی و انتظامی در مناطق زلزله‌زده رخ نداده است

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از روز گذشته تاکنون هیچ حادثه امنیتی و انتظامی در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی اتفاق نیفتاده است.

تاکنون حادثه امنیتی و انتظامی در مناطق زلزله‌زده رخ نداده است

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: نظم و انضباط ترافیکی خیلی خوبی در محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده را شاهد هستیم و تیم‌های انتظامی نیز در محل‌های مورد نظر مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: یک گردان یگان ویژه نیز از نیروی انتظامی فارس به منطقه زلزله‌زده اعزام شدند و 3 فروند بالگرد هم برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان در اختیار گرفتیم.

عباس‌زاده گفت: در نخستین دقایق وقوع زمین لرزه یگان‌های انتظامی شامل اکیپ‌های گشت انتظامی، آگاهی، پلیس راه، راهور و بهداری به منطقه آسیب دیده اعزام شدند.

وی بیان گفت: پس از هماهنگی با یگان‌های امدادی نظیر هلال احمر و اورژانس برای حضور در منطقه، اعزام نیروهای پلیس در خصوص تامین امنیت محل وقوع زمین لرزه و امدادرسانی به مصدومین حادثه دیده آغاز شد.

عباس‌زاده درادامه اظهار داشت: محل وقوع زلزله در امنیت مطلوب است و نیروهای پلیس با آمادگی کامل در محل تا برقراری شرایط عادی حضور دارند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به خانواده‌های داغ دیده تسلیت گفت و خود را در غم این حادثه با مردم شریف و ولایتمدار مناطق آسیب دیده شریک دانست.

انتهای پیام/66006/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول