اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت جم خبر داد

اعزام تیم عملیاتی و امدادی بهداشت جم به مناطق زلزله‌زده

رئیس شبکه بهداشت جم از اعزام تیم عملیاتی و امدادی بهداشت جم به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

اعزام تیم عملیاتی و امدادی بهداشت جم به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت حادثه درگذشت جمعی از مردم شهرستان دشتی در زلزله اظهار داشت: حادثه دلخراش زلزله در شهرستان‌های جنوبی استان به‌ویژه در منطقه کاکی از توابع شهرستان دشتی همه ما را سخت متأثر کرد.

وی افزود: از طرف مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم و مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش این ضایعه و مصیبت جانگداز را به خانواده قربانیان و بازماندگان این حادثه و همکاران خودمان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی تسلیت می‌گوییم.

رئیس شبکه بهداشت جم از اعزام تیم عملیاتی و امدادی بهداشت جم به مناطق زلزله‌زده خبر داد و خاطر نشان کرد: پس از دریافت گزارش وقوع زلزله در شهرستان دشتی، جلسه در شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم تشکیل شد و ضمن فراخوان تیم‌های ارزیاب، عملیاتی و واکنش سریع خود و تشکیل جلسه با ریاست بیمارستان و مجموعه ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت در دفتر ریاست بیمارستان در راستای کمک رسانی به مردم زلزله زده، تیم امدادی خود و بیمارستان توحید را به منطقه اعزام و تیم واکنش سریع نیز در منطقه در حالت آماده‌باش قرار داشت تا در صورت اعلام نیاز از منطقه به آنجا اعزام شوند.

قاسمی ابراز داشت: تمام نیروهای بهداشت و درمان جم در آمادگی کامل به سر می‌برند و در صورت نیاز، نیروهای امدادی بیشتری را به منطقه اعزام می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول