اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر مطرح کرد

اعزام کارشناسان مرکز مشاوره به مناطق زلزله‌زده / مردم از حضور در منطقه زلزله‌زده خودداری کنند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: به منظور بازیابی و تقویت روحی و روانی حادثه‎دیدگان زلزله، کارشناسان مرکز مشاوره صبح امروز به منطقه زلزله‎زده اعزام شدند.

اعزام کارشناسان مرکز مشاوره به مناطق زلزله‌زده / مردم از حضور در منطقه زلزله‌زده خودداری کنند

حیدر عباس زاده امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: لحظاتی پس از وقوع زلزله 6.1 ریشتری در منطقه کاکی از توابع شهرستان دشتی در منطقه حضور یافتیم و در شب گذشته امنیت کامل در منطقه زلزله‌زده حاکم بود.

وی افزود: با حضور گسترده و هدفمند واحدهای مختلف نیروی انتظامی امنیت کامل در منطقه زلزله‎زده و مناطق اطراف برقرار است و مردم نیز از این وضعیت رضایت کامل دارند.

عباس زاده ادامه داد: نیروهای یگان ویژه، یگان امداد و پلیس راه و پلیس راهور و دیگر پلیس‎های تخصصی از مرکز استان به منطقه زلزله‎زده اعزام شدند و نیروهای پلیس در شهرستان‎های دشتستان، دیر و کنگان و جم نیز آمادگی دارند در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند.

وی با بیان اینکه حضور پررنگ پلیس در مناطق زلزله‎زده تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت از همکاری و تعامل مردم با پلیس تقدیر کرد و اظهار داشت: به منظور سرعت در خدمت‎رسانی به آسیب دیدگان و سهولت در رفت و آمد خودروهای امدادی و انتظامی مردم از حضور در مناطق زلزله‎زده خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: برای بازیابی و تقویت روحی و روانی و ارائه مشاوره روانشناختی به آسیب‎دیدگان زلزله به ویژه کودکان و سالمندان، قرارگاه موقت مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در منطقه زلزله‎زده شنبه دایر شده و کارشناسان این مرکز با حضور در جمع خانواده‌های آسیب‎دیده به ارائه خدمات روانشناختی می‎پردازند.

انتهای پیام/66007/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول