اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

انجام بیش از 120 مورد بازرسی از مراکز بهداشتی و درمانی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از انجام بیش از 120 مورد بازرسی از مراکز بهداشتی و درمانی در ایام نوروز خبر داد.

انجام بیش از 120 مورد بازرسی از مراکز بهداشتی و درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، محمود پرهام با اشاره به روند خدمات‌رسانی مراکز بهداشتی و درمانی استان به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) اظهار داشت: مراکز بهداشتی و درمانی فعال در سطح استان در ایام نوروز همچنان روند خدمات‌رسانی به مردم و زائران نوروزی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر واحدهای درمانی و مطب پزشکان در ایام نوروز تصریح کرد: تیم‌های بازرسی دانشگاه به طور مستمر در ایام نوروز بر روند فعالیت‌های مراکز درمانی و مطلب‌ها نظارت می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از ارزیابی روند فعالیت‌های مراکز بهداشتی و درمانی خبر داد و افزود: طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده برای فعالیت مراکز بهداشتی و درمان، روند خدمات‌رسانی آنها ارزیابی می‌شود.

پرهام از انجام بیش از 120 مورد بازرسی از مراکز بهداشتی و درمانی، آزمایشگاه‌ها، مراکز ترک اعتیاد و مطب‌های سطح استان خبر داد و گفت: تاکنون روند خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) مطلوب بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد که روند بازرسی از مراکز بهداشتی و درمانی استان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه یابد و افزود: مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز ترک اعتیاد و‌ آزمایشگاه‌های سطح استان به طور مستمر بازدید می‌شوند تا خدمات شایسته‌ای تا پایان تعطیلات به شهروندان و مسافران نوروزی داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول