اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

اخلاص و ایثار شاخصه کارگر بسیجی است/حماسه سیاسی در انتخابات رقم می‌خورد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ بسیج در میان کارگران، برخورداری از روحیه ایثار و اخلاص را شاخصه مهم کارگر بسیجی قلمداد کرد.

اخلاص و ایثار شاخصه کارگر بسیجی است/حماسه سیاسی در انتخابات رقم می‌خورد

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به مناسبت هفته بسیج کارگری با بیان اینکه در این دنیا تمام کائنات در حال کار بوده و به نوعی تمامی تولیدات به دست کارگران صورت می‌گیرد، نوع تفکر کارگر را در خصوص چگونگی و کیفیت اجرای کار، موضوع مهمی دانست.

وی، انجام کار با ایده مقدس و برای تولید و عزت کشور و رفاه مردم را مفهوم واقعی کار عنوان کرد و افزود: تنها در این صورت می‌توان به کار خود افتخار کرد، چراکه در حقیقت کارگر در حال خدمت به جامعه بشری است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه فرهنگ بسیج به معنای بهره‌مندی از وجدان کاری، انضباط و روحیه حماسی و جهادی است، خاطرنشان کرد: زمانی که فرهنگ بسیجی در روح کارگر ایرانی متبلور می‌شود، روحیه اخلاص و ایثار را همراه با خود خواهد آورد.

شاهرودی با اشاره به اینکه گره خوردن این دو روحیه نوع و کیفیت کار را متحول می‌کند، تصریح کرد: در این شکل متعالی‌‌ترین نوع کار محقق می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه خداوند نیز از چنین نوع فکر و کاری خشنود بوده و به کمک و یاری افراد و کارگران آن جامعه می‌آید، عنوان کرد: در این صورت خداوند مشکلات را حل و راه‌ها را باز خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: انسان‌های آزاده نیز از این نحوه کار راضی بوده و لب به تحسین آن خواهند گشود.

شاهرودی با تأکید بر اهمیت نقش سازمان بسیج کارگری در افزایش تولید جامعه یادآور شد: در هر زمینه‌ای که فرهنگ بسیج نفوذ کرده، بستر رشد و تعالی آن هم فراهم شده است.

وی، ارتقای کمالات و ویژگی‌های مثبت اخلاقی و در نهایت رشد انسانی را از جمله صفات بارز یک کارگر بسیجی عنوان کرد و گفت: پای‌بندی به مقدسات و تلاش در راستای انجام بهتر کار، دستاورد روح و فرهنگ بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در خصوص نقش کارگران بسیجی در تحقق حماسه اقتصادی با بیان اینکه انقلاب به عنوان یک کلاس درس بزرگ مردم را آموزش داده است، متذکر شد: کارگران نیز به عنوان بدنه اجتماع در این کلاس بصیرت بالایی پیدا کرده‌اند؛ به گونه‌ای که اکنون در کنار سایر اقشار به درک و تحلیل مناسبی از اوضاع دست یافته‌اند.

شاهرودی با بیان اینکه حماسه سیاسی در انتخابات رقم می‌خورد، حضور حداکثری کارگران دوشادوش مردم در پای صندوق‌های رأی را زمینه‌ساز تحقق حماسه سیاسی عنوان کرد.

وی در خصوص نقش کارگران در تحقق حماسه اقتصادی و وظایف سازمان بسیج کارگری با بیان اینکه در این سال باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در مقابل دشمن مقابله کرد، گفت: همت برای تولید بیشتر همراه با ارتقای کیفیت محصول مهم‌ترین مسئولیت کارگران بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان با ستودنی ارزیابی کردن نقش فعال و مؤثر سازمان بسیج کارگری در انجام فعالیت بر مبنای آرمان‌های نظام اسلامی خواستار تلاش بیشتر و کار مجاهدانه برای پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف شد.

انتهای پیام/79012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول