اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام معاون مطبوعاتی ارشاد به مناسبت درگذشت پیشکسوت رورنامه‌نگاری هرمزگان

قاسم کرمی عمر خود را صرف اطلاع‌رسانی کرد

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت پیشکسوت رورنامه‌نگاری هرمزگان گفت: مرحوم قاسم کرمی قریب به سه دهه از عمر خود را صرف اطلاع‌رسانی و پرورش روزنامه‌نگاران کرد.

قاسم کرمی عمر خود را صرف اطلاع‌رسانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، محمد‌جعفر محمدزاده در این پیام اظهار می‌دارد: خبر درگذشت مدیر‌مسئول روزنامه صبح ساحل و پیشکسوت مطبوعات هرمزگان، مرحوم مغفور حاج قاسم کرمی موجب تألم و تأسف جامعه روزنامه‌نگاران ایران اسلامی و این جانب شد.

این مسئول در این پیام می‌افزاید: مرحوم حاج قاسم کرمی قریب به سه دهه از عمر با برکت خود را صرف اطلاع‌رسانی و تعالی فرهنگ و پرورش روزنامه‌نگاران آن سامان کرد و به جامعه مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی استان خدمات شایانی ارائه داد.

وی در پیام خود ادامه می‌دهد: این جانب مصیبت وارده را به عموم مردم قدرشناس استان هرمزگان، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه به ویژه خانواده وی تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی صبر، اجر و سلامتی برای بازماندگان معزز، علو درجات آن فقید سعید را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

یادآور می‌شود؛ زنده‌یاد حاج قاسم کرمی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات استان هرمزگان پس از طی یک دوره طولانی بیماری 19 فروردین‌ماه در بیمارستان امام رضا (ع) بندرعباس دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/88007/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول